Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt
WooCommerce czy PrestaShop - którą platformę wybrać

WooCommerce czy PrestaShop – którą platformę wybrać

Chcąc stworzyć sklep internetowy, pierwszą decyzją, jaką należy podjąć, jest wybór platformy, na której sklep miałby powstać. Różnią się one oferowanymi funkcjonalnościami, wtyczkami, wsparciem, a nawet występującymi błędami. Zapoznaj się z charakterystyką obu platform i zdecyduj się na tę opcję, która będzie lepiej odpowiadać specyfice Twojej działalności.    Na jakiej platformie założyć sklep internetowy? WooCommerce […]

Czytaj
Skuteczna identyfikacja wizualna

Skuteczna identyfikacja wizualna. Cechy

Identyfikacja wizualna to wszystkie elementy świadczące o tożsamości marki tj. nazwa, logo, typografia, czyli użyte w kreacji kroje pisma, wizytówki, papier firmowy, materiały reklamowe, strona internetowa czy nawet firmowe auto. Natomiast skuteczna identyfikacja wizualna to taka, która wywołuje w obserwatorach pozytywne skojarzenia i zachęca do dalszego eksplorowania marki.  Skuteczna identyfikacja wizualna – czyli jaka? Cechy, […]

Czytaj
Nagłówki H1-H3 w tekstach copywriterskich i dlaczego są ważne?

Nagłówki H1-H2 -H3 w tekstach copywriterskich.

Jesteś na tej stronie, bo zainteresował Cię tytuł i meta tekst, prawda? Ten pierwszy mówi ogólnie o przedmiocie zainteresowania Czytelnika, a ten drugi rozszerza opis. Ważne są także śródtytuły, czyli nagłówki. Dana osoba dzięki nim wie, czy tekst jest na pewno o tym, co ją interesuje. Nie trzeba nikogo przekonywać, że wpływa to bezpośrednio na […]

Czytaj
elementy identyfikacji wizualnej

Elementy identyfikacji wizualnej firmy

Niezależnie od tego, czy Twoja firma jest mała, czy duża – logo nie wystarczy, by mówić o identyfikacji wizualnej. Jako przedsiębiorca potrzebujesz kreacji wizualnej do komunikowania się z Twoimi odbiorcami. Prawidłowo zaprojektowana jest gwarancją rozpoznawalności marki oraz pozytywnych skojarzeń u osób stykających się z nią. Poznaj elementy identyfikacji wizualnej.   Czym jest identyfikacja wizualna?    […]

Czytaj
Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych. Do czego służy?

Pozycjonowanie stron internetowych to nieodzowny element przy prowadzeniu działalności online. Posiadanie własnej witryny jest absolutną podstawą obecności w sieci, jednak samo posiadanie nie wystarczy. Ważne jest, aby strona była widoczna, dzięki czemu pojawi się w świadomości większej liczby potencjalnych klientów Twoich usług. Do tego właśnie służy pozycjonowanie. Czym tak naprawdę jest pozycjonowanie stron internetowych? Do […]

Czytaj
Jak powinna wyglądać dobra strona internetowa?

Jak powinna wyglądać dobra strona internetowa?

Zasady, o których musisz pamiętać, które zapewnią ci sukces, to minimalizm, prostota i przejrzystość. Ponieważ tym właśnie wyróżnia się dobra strona internetowa. Sprawdź na co jeszcze zwrócić uwagę. Minimalizm Przede wszystkim trzeba pamiętać o zasadzie im mniej, tym lepiej. Kluczem do sukcesu jest zatem nie przepych a schludna, przyjemna dla oka, przejrzysta strona, która sprawi, […]

Czytaj
błędy w identyfikacji wizualnej marki

3 błędy w identyfikacji wizualnej marki

Stwarzając identyfikację wizualną marki musisz przede wszystkim zadbać o profesjonalizm, dobry pomysł i spójność. Zobacz, jakie błędy w identyfikacji wizualnej marki możesz popełnić nie mając konkretnej wiedzy i doświadczenia. Błędy w identyfikacji wizualnej marki Droga na skróty, czyli szukanie oszczędności   Zamiast zaufać fachowcowi, wolisz zaoszczędzić. Jeśli nigdy nie zakładałeś strony internetowej i chcesz zrobić […]

Czytaj
Porzucone koszyki - jak skutecznie zmniejszyć ich ilość

Porzucone koszyki – jak skutecznie zmniejszyć ich ilość

Powszechną praktyką stało się odwiedzanie przez konsumentów sklepów internetowych w celu porównania asortymentu, cen poszczególnych produktów oraz sprawdzenia kosztów dostawy. Co zrobić, by zachęcić te osoby do sfinalizowania transakcji i uniknąć sytuacji pt. porzucone koszyki? Poprawnie zaprojektowany sklep internetowy to machina składająca się z wielu elementów, które muszą ze sobą współgrać. Za pierwsze wrażenie odpowiada […]

Czytaj
Mapa podróży klienta - wyprzedź konkurencję i zwiększ sprzedaż w sklepie

Mapa podróży klienta, czyli ścieżka zakupowa

 Wyprzedź konkurencję i zwiększ sprzedaż w sklepie Rynek e-commerce w Polsce w czasie pandemii znacznie się powiększył. Jeśli trafiłeś ze swoim produktem w niszę – świetnie! Jeśli nie – czeka Cię rywalizacja o klienta z konkurencją. Prawidłowo zaplanowana mapa podróży klienta, czyli tzw. ścieżka zakupowa to narzędzie, które pomoże Ci wygrać tę walkę.  Co wpływa […]

Czytaj
prowadzenie bloga Korzyści z prowadzenia bloga

Prowadzenie bloga – korzyści

Blog. Jakie są korzyści? Czy korzystne jest prowadzenie bloga? Blog często kojarzony jest z zamierzchłymi czasami internetu, gdy nie istniał Facebook, Twitter, czy Instagram i zapominamy o plusach korzystania z tego rodzaju platformy. Każdy, kto zastanawia się nad prowadzeniem bloga, powinien zapoznać się z realnymi korzyściami blogosfery, jakie dają nam nasze czasy. Biznes Reklama i […]

Czytaj
marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.