Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Jak powinna wyglądać dobra strona internetowa?

Jak powinna wyglądać dobra strona internetowa?

Zasady, o których musisz pamiętać, które zapewnią ci sukces, to minimalizm, prostota i przejrzystość. Ponieważ tym właśnie wyróżnia się dobra strona internetowa. Sprawdź na co jeszcze zwrócić uwagę.

Minimalizm

Przede wszystkim trzeba pamiętać o zasadzie im mniej, tym lepiej. Kluczem do sukcesu jest zatem nie przepych a schludna, przyjemna dla oka, przejrzysta strona, która sprawi, że potencjalny klient czy czytelnik w przypadku bloga tematycznego, będzie chciał na niej zostać i ponownie wracać. 


Motyw/szablon, menu, kontakt, informacje o stronie, ikonki społecznościowe, stopka 

Istotnym elementem jest też wybór motywu, kolorystyki oraz czcionki. Motyw powinien być prosty, nieprzekombinowany. Ważne, aby po otworzeniu strony wszystkie najistotniejsze informacje znajdowały się w widocznym miejscu – menu, informacja o stronie i kontakt (które powinny przekierować użytkownika na podstronę, na której dostanie więcej informacji), ikonki społecznościowe, zachęcające do polubień w mediach społecznościowych, zwiększające ruch oraz zachęcające do interakcji oraz stopka na dole strony. Witryna powinna zawierać dane adresowe, politykę prywatności i warunki korzystania oraz menu nawigacyjne. To właśnie cechuje dobrą stronę internetową. 

Kolorystyka 

Kolorystyka powinna składać się z kompozycji np. dwóch kolorów idąc zasadą, że prostota i jasny przekaz są jednym z podstawowych elementów dobrej strony internetowej. Błędem jest też korzystanie z krzykliwych bądź przeciwnie mętnych, szarych nie przyciągających oko kolorów. Kolorystyka ma pełnić rolę motywu przewodniego i współgrać z logo firmy oraz nadawać charakter stronie internetowej. 

Fonty, czyli czcionka

Bardzo ważny jest dobór fontów, czyli czcionki – zbyt mały sprawi, że strona będzie wyglądać niechlujnie. Popularne fonty zawdzięczają sukces dużej czytelności, lecz unikaj tych najbardziej popularnych (Times New Roma, Arial, Georgia), gdyż czytelnik mało skupia się na tekście.

Dobra strona internetowa musi posiadać logo. Jest to niezwykle istotne jeśli myślisz poważnie o swojej stronie internetowej, chcesz budować markę oraz wizerunek w sieci. Najlepiej zlecić to profesjonalnej firmie a ceny to koszt kilkuset złotych. Klienci poważniej będą podchodzić do strony posiadającej logo niż takiej, która go nie posiada. Logo powinno być proste, unikalne i współgrać z szatą graficzną oraz kolorystyką strony.

 

Treść oraz pozycjonowanie 

Istotnym zagadnieniem jest sama treść. Dobra strona internetowa musi posiadać chwytliwy tytuł i najlepiej gdyby zaczynał się on od często wyszukiwanego słowa w sieci. Nagłówek ma zachęcać do dalszego czytania, ale nie zdradzać treści. Sama treść musi zawierać najistotniejsze informacje, linkowanie wewnętrzne czy zdjęcia (najważniejsze jest zdjęcie główne zachęcające do przeczytania wpisu). Ważna jest też częstotliwość publikowanych wpisów oraz szybkość działania strony. To wszystko składa się na pozycjonowanie, czyli widoczność strony w wyszukiwarce google. Oczywiście pozycję w sieci można też poprawić za pomocą płatnej reklamy AdWords, dzięki czemu znajdziemy się na górze wyszukiwarki. 

 

Więcej informacji na temat zakładania i prowadzenia stron internetowych oraz naszych produktach znajdą Państwo w zakładce „blog” oraz „SKLEP”.

 

Benita Laskowska

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.