Agencja Reklamowa Tings

Telefon

+48 511-474-708

Czy konto na Instagramie może pomóc Twojej firmie w sprzedaży?

Czy konto na Instagramie może pomóc i wspomóc sprzedaż na instagramie?

Jest dziesięć dobrych powodów, dla których Twoja firma potrzebuje konta na Instagramie i sprzedaż na instagramie. Wraz z niedawnym wprowadzeniem klikalnych, sponsorowanych reklam na Instagramie, jasne jest, że platforma do udostępniania zdjęć stara się być bardziej dostępna dla marek i firm. Ta nowa funkcja w połączeniu z szybko rosnącą młodą publicznością oznacza, że ​​sieci społecznościowej nie można dłużej ignorować w ramach kompleksowej strategii marketingowej. Marketing zautomatyzowany– system Frogmail zautomatyzuje działania i wygeneruje najskuteczniejszy kanał komunikacji z grupą docelową.

 

1: 100% zasięg organiczny sprzedaż na instagramie

W przeciwieństwie do Facebooka, gdzie wyświetlenia są ograniczone algorytmem, zdjęcia na Instagramie docierają do 100% Twoich odbiorców sprzedaż na instagramie . Oznacza to, że chociaż możesz mieć większą liczbę obserwujących na Facebooku, masz większe szanse na znaczące zaangażowanie na Instagramie.

Obsługa Social Media to opracowana strategia dzięki której Twoja oferta zdobędzie szerokie grono zaangażowanych użytkowników.

 

2: Rosnąca publiczność

Instagram ma obecnie ponad 400 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie i szybko się rozwija. Podczas gdy korzystanie z Facebooka jest w stagnacji wśród milenialsów, Instagram nadal jest preferowaną siecią społecznościową dla osób w wieku 15-30 lat.

 

Usługa spersonalizowana prowadzenia mediów to kompleksowy audyt fanpage’a oraz nowy profil firmy, również kampania promocyjna i stała obsługa mediów.

 

3: Hashtagi

Chociaż istnieją one teraz na Twitterze, a nawet na Facebooku, nadal są najbardziej aktualne na Instagramie. Możesz dodać do 30 tagów na zdjęcie, a dane pokazują, że więcej hashtagów to więcej wyświetleń.

 

4: Metryki

Jednym z problemów na początku istnienia Instagrama było to, że firmom bardzo trudno było zmierzyć zasięg, sesje lub udane treści. Jednak teraz wiele platform, takich jak SumAll, Nitrogram i Static, może dać wgląd w popularne hashtagi i wyświetlania zdjęć, więc nie ma wymówki, aby nie uwzględniać Instagrama w swojej strategii mediów społecznościowych.

 

5: Mniej konkurencji w sprzedaż na instagramie

Na Facebooku Twoja firma może konkurować z 40 milionami innych. Jednak prostym faktem jest to, że mniej firm jest świadomych potencjału marketingowego na Instagramie, co oznacza, że ​​teraz jest idealny czas, aby zacząć budować swoją markę.

 

6: Demografia

Większość użytkowników Instagrama ma mniej niż 30 lat, w porównaniu z sieciami społecznościowymi, takimi jak Facebook, Twitter i LinkedIn, gdzie grupy wiekowe są rozłożone bardziej równomiernie. Oznacza to, że jeśli Twoja firma chce dotrzeć do kogokolwiek w tej kategorii wiekowej, nie można przeoczyć potęgi Instagrama.

 

7: Zaangażowanie

Badanie przeprowadzone przez firmę Forrester z 2014 r. wykazało, że patrząc na 2500 marek w mediach społecznościowych, wskaźnik zaangażowania na Instagramie był 58 razy wyższy niż na Facebooku. Podczas gdy większość postów na Facebooku ma średnio 0,1% zaangażowania, Instagram może pochwalić się niesamowitym 4,21% na post.

 

8: Planowanie treści

Jednym z największych czynników powstrzymujących firmy przed korzystaniem z Instagrama była niemożność planowania treści z wyprzedzeniem. Jednak w czerwcu Hootsuite dodał tę funkcję do swojego oprogramowania, co oznacza, że ​​możesz teraz integrować posty na Instagramie z kalendarzem treści.

Copywriting w abonamencie to profesjonalne treści które będą systematycznie wzbogacać branżową wiedzę na profilu.

 

9: Kup teraz

Chociaż przycisk „Kup teraz” na Instagramie nie jest jeszcze dostępny w Polsce, zrewolucjonizował sposób, w jaki firmy korzystają z sieci społecznościowej. Oznacza to, że użytkownicy mogą teraz kupować bezpośrednio z platformy, tworząc bezproblemowe zakupy, a jednocześnie ułatwiając firmom sprzedaż towarów.

 

10: Treści generowane przez użytkowników

W przeciwieństwie do Facebooka i Twittera, Instagram to świetny sposób na kontakt z klientami, prosząc ich o wygenerowanie treści w formie konkursu fotograficznego lub dedykowanego hashtagu marki. Tworzy to wypracowane media, jednocześnie zwiększając zaangażowanie i zasięg. 

 

Gdy Twoja firma zacznie sprzedawać na Instagramie, eksperymentuj z obrazami, kopiami, tagami zakupów i innymi czynnikami, które mogą przyczynić się do Twojej sprzedaży.

 

Bez względu na rodzaj produktów, które sprzedajesz, zagłębianie się w analizy pozwala zrozumieć potrzeby odbiorców, ulepszać treści, a ostatecznie pomaga zwiększyć ruch i sprzedaż.

 

Sprzedaż na Instagramie to wyjątkowa okazja dotarcia do użytkowników na wszystkich etapach podróży kupującego dzięki bezproblemowej obsłudze.

 

Rozwijaj swoją markę online i sprzedawaj swoje produkty dzięki profesjonalnej witrynie WooCommerce z agencją reklamową Tings.

 

                                                                          

                                                                          Maciej Felczak

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2021. Zadzwoń ☎ 511 474 708