Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Jak pisać skuteczne treści marketingowe?

Jak pisać skuteczne treści marketingowe

Słowa sprzedają produkt zatem, jak pisać skuteczne treści marketingowe. Nie ma wątpliwości, że dobrze napisany tekst zdobędzie więcej klientów. Jak pisać skuteczne treści marketingowe?

 

Treści marketingowe – oto jak zacząć.

Starannie dobrane słowa bez wątpienia przekonają klienta, że ​​naprawdę potrzebuje tego, co masz do zaoferowania, i zmotywują go do zdobycia tego. Jedno jeśli dobrane słowo jest złe, to może całkowicie zniechęcić klienta i stracić go na zawsze. Ludzie są tak samo nieufni wobec  sprzedających się ofert w Internecie lub w druku, jak w przypadku fizycznych zakupów. Jeśli piszesz o własnej firmie, będziesz miał wiedzę z pierwszej ręki o swoich produktach lub usługach. Dowiesz się również, gdzie pasują na Twoim rynku i kim są Twoi odbiorcy. Profesjonalne treści na Twoją stronę internetową wzbudza w odbiorcy chęć przeczytania każdej linijki oraz skorzystania z oferowanej usługi.

Nie pisz tylko o swojej firmie, jej produktach i usługach z własnej perspektywy.

To błąd, który popełnia wiele firm. Klienci, którzy odwiedzają Twoją witrynę, szukają informacji, na przykład w celu podjęcia decyzji o zakupie. Dlatego musisz im powiedzieć, co Twoja usługa lub produkt może dla nich zrobić i jaki problem może rozwiązać.

 

  • Zrozum swoich klientów i przewiduj, czego chcą
  • Poszerz swoje słownictwo
  • Przetestuj swoje treści – zobacz, co działa, a co nie
  • Jakie słowa najlepiej zachęcają klientów do:
  • Zwrócenia uwagi na Twój produkt lub usługę
  • Skontaktowania się z Tobą
  • Dokończenia zakupu
  • Zleć napisanie profesjonalnego artykułu który będzie zawierał wciągające teksty nawiązujące do konkretnego produktu całej oferty lub branży

 

Oto kilka sposobów na rozpoczęcie prezentacji:

 

Pytanie które adresuje się  bezpośrednio do klienta:

  • Czy to nie czas, żebyś…? 
  • Nie chciałbyś…?
  • Po co płacić pełną cenę…?
  •  Za dużo płacisz za…?

 

Sformułowania wynikające z Twojego  oświadczenia. Dzięki temu Twoja wiadomość  angażuje czytelnika:

 

  • Porozmawiajmy o tym, dlaczego potrzebujesz… Zmienimy zdanie na temat… 
  • Nigdy nie jest za późno, aby…

 

Sekwencje inicjujące wyzwanie; natychmiast wzywasz klienta do działania i mówisz mu, co możesz dla niego zrobić: 

 

  • Odwiedź nasz salon… 
  • Dowiedz się, o czym wszyscy mówią….
  •  Poznaj świat….

 

Produkt darmowy czy specjalny?

Klienci lubią myśleć, że otrzymują specjalną ofertę. Oto kilka mocnych słów, które mogą przyciągnąć uwagę czytelnika, ale pamiętaj, aby być uczciwym. Takich zwrotów możesz użyć w stosownych przypadkach:

  • Darmowy
  • Oferta specjalna
  • Zniżka
  • Oferta limitowana
  • Okazja
  • Premia
  • Ekskluzywny
  • Sprzedaż
  • Dodatkowy

Możesz zlecić opisanie swoich produktów i kategorii. Opisy dadzą poczucie wysokiego komfortu transakcji.

 

Oto kilka wskazówek jak pisać treści marketingowe

Zaangażuj się tzn. skoncentruj się na korzyściach, jakie może przynieść klient. Odpowiadaj na ich potrzeby i pragnienia, a także poinformuj klientów, jak świetne są Twoje usługi lub produkty i jak mogą się z nimi wiązać.

Nie zapomnij, aby być przekonującym, co zachęci klienta do zrobienia następnego kroku. Zachowaj także grzeczność, ale nie przesadnie, wzywając ich do działania. Nie mów „jeśli chcesz dowiedzieć się więcej”. Powiedz „skontaktuj się” lub „dowiedz się więcej”, aby zachęcić ich do nawiązania kontaktu, lub wyślij ich bezpośrednio do „zamówienia” lub „zakupu”. Mów zwięźle: nie używaj więcej słów niż to konieczne. Skorzystaj z usług redakcji i korekty co wpłynie na profesjonalizm treści

 

Powiedz im, co masz do zaoferowania

Jaka jest najlepsza lub najbardziej atrakcyjna rzecz w oferowanym produkcie lub usłudze? Jego jakość? Jego autentyczność? Jego trwałość? Każdy sektor będzie miał swoje własne chwytliwe hasła i musisz ich użyć, aby przekonać klienta, że ​​to, co masz w ofercie, będzie miało wpływ na komfort jego życia. Dlatego przykładowo zleć napisanie tekstów reklamowych, które będą zawierać skuteczna hasła do kampanii reklamowej, dopracowanych treści na plakat ulotkę lub do katalogu.


Zawrzyj umowę

Klient jest zainteresowany i zaangażowany, to znaczy, że nadszedł czas na sfinalizowanie transakcji. Teraz tylko musisz wymyślić słowa, które sprawią, że podejmą działanie:

 

  • nie czekaj dłużej, 
  • nie przegap tej okazji,
  • otrzymasz wszystkie te korzyści,
  • wystarczy sięgnąć po telefon,
  • za Twoją zgodą chciałbym,
  • po prostu kliknij „odpowiedź”, a wyślę Ci szczegóły e-mailem,
  • nie będziesz rozczarowany.

Nie bój się zapytać, czy możesz przyjąć zamówienie klienta. To wezwanie do działania może być właśnie tym, czego potrzebują, aby zdecydować się na zakup.

 

Jak pisać treści marketingowe?

Pisanie treści marketingowych bez wątpienia wymaga zaznajomienia się z  typem odbiorców; czytelnik, który szybko skanuje informacje, oczekuje, że odpowiednie informacje zostaną natychmiast przedstawione i kiedy opuści stronę nie będzie miał najmniejszych  podejrzeń wiarygodności. Nagłówki z przykuwającymi uwagę treściami, które są prezentowane w sformatowany i możliwy do zeskanowania sposób, z najważniejszymi informacjami przedstawionymi na początku, dają największą szansę na przyciągnięcie uwagi odbiorców.

 

Pisanie artykułów specjalistycznych mogą zająć się profesjonaliści wyróżnia je wysoka jakość i motoryka przekazu

 

 

                                                                                                                                Maciej Felczak

 

 

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.