Agencja Reklamowa Tings

  +48 576 887 237

Wzrost sprzedaży dzięki lepszym tekstom na stornie ?

Po co potrzebny jest copywriting?

Wiele firm, zwłaszcza tych mniejszych, decyduje się na samodzielne przygotowanie treści na swoją stronę www, do newsletteru czy na broszurę informacyjną. Przedsiębiorcy nie zdają sobie sprawy, że w ten sposób drastycznie zmniejszają swoje szanse na skuteczną sprzedaż! Sprawdź, po co tak właściwie potrzebny jest copywriting Twojej firmie. 

 

Copywriting – skuteczna sprzedaż 

Treści publikowane na witrynach www, banerach czy ulotkach umieszczane są tam w konkretnym celu – mają zwiększać zainteresowanie usługą lub produktem. Copywriting to właśnie nic innego jak tworzenie angażujących, skutecznych i perswazyjnych tekstów o charakterze sprzedażowym. Teksty copywriterskie to m.in.:

  • teksty główne na strony www,
  • artykuły i wpisy na witryny internetowe
  • opisy produktów i kategorii w e-sklepach,
  • e-maile sprzedażowe, 
  • newslettery i mailingi,
  • teksty na ulotki i banery.

Strony internetowe zawierające profesjonalne treści osiągają znacznie wyższą skuteczność sprzedaży niż te pisane przez osoby bez doświadczenia i odpowiedniej wiedzy. Copywriter tworzy efektywne teksty na potrzeby reklamy i marketingu, trafiające w potrzeby klienta, które w realny sposób oddziałują na sprzedaż towarów i usług danej firmy. Oznacza to, że copywriting to skuteczna sprzedaż za pomocą słowa pisanego!

 

Rola copywritingu w pozycjonowaniu

Każdemu przedsiębiorcy prowadzącemu internetowy sklep www lub posiadającemu witrynę firmową zależeć powinno na optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki Google. SEO copywriting to tworzenie treści z wykorzystaniem słów i fraz kluczowych, które zapewniają wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania oraz – co z tym się wiąże – wysoką konwersję. Pisanie tekstów zgodnych z wytycznymi SEO wymaga wiedzy i doświadczenia, dlatego warto powierzyć to zadanie specjalistom, którzy nie tylko dobiorą odpowiednie słowa kluczowe, ale również określą optymalną długość tekstu i przyjazne algorytmom tytuły i nagłówki. 

Profesjonalne teksty copywriterskie powinny być nieodłącznym elementem dobrej strony www. Bez nich nie ma mowy o uzyskaniu wysokich wyników organicznych w wyszukiwarce Google, co realnie przekłada się na rozpoznawalność firmy i liczbę klientów – warto więc zainwestować w copywriting jako skuteczne narzędzie sprzedaży!

Redakcja Tings Tworzymy, kreujemy, nadajemy rytm. Tings to agencja interaktywna inna niż wszystkie. My nie piszemy – my ubieramy w słowa. My nie projektujemy – nadajemy ideom,