Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Pyt

Z kurierzy

Posiadanie sklepu internetowego, za pomocą którego Klienci mogą zamawiać produkty to jedno. Drugą niezwykle ważną kwestią, w procesie internetowych zakupów, jest obsługa wysyłania paczek. Żaden sklep internetowy nie mógłby sprawnie działać i przyciągać Klientów bez integracji z kurierem. To oczywiste, że skoro ktoś zamawia online, to nie planuje odbierać produktu osobiście w sklepie, przynajmniej w znacznej większości przypadków. 

Proces integracji sklepu online z usługami firmy kurierskiej przyczynia się do automatyzacji wysyłki zamówień. W jaki sposób? Dzięki powiązaniu obu stron informacja o złożonym zamówieniu przechodzi bezpośrednio do przewoźnika, w którego gestii jest zajęcie się dostarczeniem paczki.

Najważniejsze, żeby dać Klientom do wyboru różne firmy i formy dostawy. Bez wątpienia zachęci ich do dokonania zakupu i wpłynie na pozytywną ocenę sklepu. Jak w takim razie zintegrować sklep z kurierem?

u

Integracja z firmami kurierskimi. Jak to zrobić?

E

Najlepszym rozwiązaniem dla firm stawiających pierwsze kroki w świecie e-commerce jest skorzystanie z tzw. brokerów usług kurierskich. Są to osoby, które zawiadują umowami z różnymi firmami kurierskimi, dlatego Ty nie będziesz musiał wchodzić osobno w bezpośrednią współpracę z każdą z nich. Jest to zdecydowanie dobry sposób na oszczędzenie czasu i nerwów, a także pieniędzy. 

E

Oczywiście występuje też druga opcja, czyli wcześniej wspomniane indywidualne podpisywanie umowy z konkretnymi przewoźnikami. Rozwiązanie to sprawdzić się u firm, które działają od lat na rynku internetowym i zgromadziły już pokaźne i stale powiększające się grono klientów. 

Dlaczego warto oferować kilka firm kurierskich?

Jeśli na stronie brakuje ulubionej formy dostawy, to statystycznie wpływa to negatywnie na odbiór sklepu i często przekłada się na decyzję o porzuceniu zakupów. Natomiast wybór przekłada się na poczucie satysfakcji z zakupów, ponieważ Klient będzie mógł samodzielnie zdecydować, jaka forma i czas dostawy odpowiada mu najbardziej. Warto też pamiętać, żeby podejmować współpracę z firmami kurierskimi, które oferują przesyłki dostosowane do rodzaju i wielkości zamówionego produktu. Z dostępnych na rynku opcji są: przesyłki kurierskie, przesyłki pocztowe i punkty odbioru.

Korzyści

Integracja z firmami kurierskimi to najlepszy sposób na automatyzację procesu wysyłania produktów. Usprawnienie procesu sprzedaży i dostęp do łatwych zwrotów to najważniejsze korzyści. Ponadto zapewnienie szerokiego wyboru można śmiało określić jako podświadomą strategię-wabik na klientów, a wiadomo jest, że gromadzenia coraz większej grupy klientów wpłynie na umocnienie pozycji sklepu na rynku.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.