Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

MARKETING

Twoja firma może oferować najlepsze usługi na świecie, ale nie będzie miało to znaczenia bez odpowiedniego marketingu.

CO TO TAKIEGO?

Marketing obejmuje wszystkie działania w Twojej firmie, które zwiększają prawdopodobieństwo, że Klient ją zauważy. Jeżeli chcesz wypromować swój produkt, to musisz wyjść od zrozumienia rynku i potrzeb Klientów.

Pamiętaj, że marka jest dynamicznym konstruktem, którego nie tworzysz Ty sam, ale we współpracy z Twoimi Klientami. Podążaj zatem za podejściem specjalisty od marketingu Jake’a Sorofmana: 


„Kiedy zaczniesz od tego, co liczy się dla klienta, będziesz mieć prawo do jego uwagi”.

JAKIE SĄ ETAPY MARKETINGU?

Strategia marketingowa

Składają się na nią jasno określone zasady i działania, które doprowadzą Twoje firmę do Klienta. Wyrażone są one w formie pisemnego dokumentu. Dlaczego jest tak ważna?

Ponieważ dzięki niej:

  • wyodrębnisz mocne i słabe strony swojej firmy
  • opiszesz profil grupy docelowej
  • przeprowadzisz analizę konkurencji
  • dobierzesz odpowiednie narzędzia
  • postawisz cele i ustalisz kroki prowadzące do ich realizacji

Czy wiesz, że aż 40% firm w Polsce jej nie posiada? Nie popełniaj tego błędu! To właśnie od strategii marketingowej zaczyna się budowanie wizerunku marki.

Facebook Ads

Kto w dzisiejszych czasach nie posiada konta na Facebooku?

Platforma ta gromadzi ogromne ilości danych o swoich użytkownikach i właśnie dlatego można tworzyć tam reklamy skutecznie docierające do interesującej nas grupy docelowej.

Zalety:

  • Facebook jest to skuteczne medium w docieraniu do grupy docelowej (określonej wcześniej w strategii marketingowej)
  • Pozwala na publikacje atrakcyjnych wizualnie treści w formie zdjęć lub filmików.
  • Szybki i skuteczny sposób. Dzięki algorytmowi dotrzesz tylko do potencjalnie zainteresowanych osób.
  • Niewielkie koszty i wielkie efekty. Od kilku do kilkunastu złoty kosztować Cię będzie dotarcie do tysięcy klientów.

Social media

W Polsce 16 milinów osób zarejestrowało się na Facebooku i prawie 7 milinów na Instagramie Social media to darmowa skarbnica potencjalnych klientów, dlatego warto z nich korzystać. Celem posiadania konta jest nie tylko pozyskiwanie odbiorców, lecz także budowanie marki osobistej.

Jakie zalety wypływają z systematycznego dostarczania treści na social mediach?

  • Kontakt z grupą docelową.
  • Utrzymywanie relacji ze swoimi obserwatorami.
  • Zbudowanie wizerunku marki przekłada się na wzrost wiarygodności Twoich usług.
  • Możliwość regularnej analizy zaangażowania odbiorców i skuteczności Twoich. działań wizerunkowych.
  • Promowanie marki za pomocą płatnych reklam.
Potrzebujesz wsparcia w tym zakresie? Chętnie Ci w tym pomożemy, sprawdź nasze usługi.

SEO copywriting

To tworzenie treści nie tylko atrakcyjnych, lecz także ukierunkowanych pod algorytmy wyszukiwarek. Być może zastanawiasz się, czy w dobie popularności social mediów prowadzenie bloga ma w ogóle sens? Po stokroć Tak! Prowadzenie bloga firmowego to klucz to sukcesu marketingowego.

Dlaczego blog może się przysłużyć do rozwoju Twojej firmy?

  • Skrupulatne i systematyczne prowadzenie bloga wpływa na wiarygodność marki.
  • Poprzez używanie słów kluczowych, za pomocą których Twoja strona znajdzie się na wysokiej pozycji w wyszukiwarkach internowanych.
  • Budowanie wizerunku eksperta w danej dziedzinie, co przekłada się na zaufanie odbiorców.

Treści na blogu są indeksowane w Google, co oznacza nieustający napływ nowych odbiorców. Ponadto nie ma z góry określonego limitu znaków, więc możesz pozwolić sobie na pisanie obszernych tekstów.

Pamiętaj jednak, że prowadzenie bloga wymaga systematyczności. Regularna publikacja tekstów zoptymalizowanych pod SEO to jedyna droga do sukcesu. Jeżeli czujesz, że nie posiadasz zasobów czasowych na taką działalność, to zerknij na nasze produkty z zakresu marketingu.

Identyfikacja wizualna marki

Mcdonald’s i złote łuki na czerwonym tle. Coca cola i jaskrawo czerwone logo. Mówi się, że jeden obraz potrafi wyrazić więcej niż tysiąc słów.

Tym właśnie jest identyfikacja wizualna marki, na którą składa się nazwa firmy, jej logo, kolorystyka czy wygląd strony internetowej. O wartości Twojej marki nie mówi tylko jakość produktów i usług jakie oferujesz. Równie ważny jest wygląd, który nieświadomie wzbudza pewne skojarzenia u potencjalnych klientów.

Dlaczego jest to takie ważne?
  • Klienci szybko rozpoznają Twoją markę.
  • Twoja marka utożsamiana jest z pewnymi cechami.
  • Spójność komunikacji wpływa korzystnie na całościowy odbiór marki.
Właśnie z tych powodów Mcdonald’s czy Coca Cola od 100 lat utrzymują logo, które jest podobne do pierwotnego projektu. Spójnie i konsekwentnie budowany wizerunek marki jest kluczowy w marketingu. Dlatego zastanów się nad cechą, z jaką chcesz, by była kojarzona Twoja firma i następnie wyraź to poprzez branding marki. Jeżeli potrzebujesz profesjonalnego wsparcia w tym zakresie, to sprawdź nasze usługi.

JAK DZIAŁAMY?

Rozmowa:

opowiedz nam o swojej firmie, jej filozofii, celach i Twoich oczekiwaniach.

Oferta współpracy:

na podstawie informacji zebranych podczas rozmowy z Tobą nasi specjaliści stawiają marketingową „diagnozę” i proponują środki zaradcze.

Podpisanie:

niezbędnych dokumentów

Realizacja:

bierzemy się do pracy!

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.