Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Zasady Seo, czyli co NIE powinieneś robić

Zasady Seo co musisz wiedzieć

Zasady Seo, czyli co NIE powinieneś robić. Najczęstsze błędy w pozycjonowaniu tekstów. Uważasz się za mistrza SEO albo dopiero zaczynasz przygodę z pozycjonowaniem? Dowiedz się czego nie powinieneś robić, żeby wzmocnić swoją pozycję w wyszukiwarce i nie narazić się Google.

Zasady  SEO. Sprawdź, czy nie uprawiasz zakazanych praktyk pozycjonowania.

 

Pozycjonowanie to jedna z najlepszych dróg, żeby dotrzeć ze swoją witryną www do jak największej liczby odbiorców. W sieci można znaleźć wiele poradników, które podpowiadają co robić, żeby osiągać jak najlepsze wyniki. Znajomość zasad SEO jest podstawą. Jednak równie ważna  jest także wiedza czego NIE praktykować. Znajomość tych grzechów pozwoli Ci uniknąć rozczarowania, a nawet usunięcia Twojego artykułu z wyszukiwarki Google. Sprawdź, czy wiesz czego NIE robić w czasie pracy nad pozycjonowaniem strony www.

 

Zasady seo – Kopiowanie jest passe!

To, czego z pewnością nie powinieneś robić to kopiowanie treści z innych stron. Jeśli będziesz dodawał takie same teksty na swoją stronę www, jak na innych portalach, możesz zostać posądzony o duplikację tekstu. 

 

Jeśli posiadasz sklep internetowy, staraj się nie kopiować opisów produktów, które dostarcza ich producent. Musisz mieć świadomość, że te treści znajdują się już w indeksie Google, a co za tym idzie skopiowanie przez Ciebie tego tekstu będzie jednoznaczne z powieleniem tych informacji. 

 

Jeśli z jakiegoś powodu musisz skopiować jakiś tekst wykorzystaj atrybutu “noindex” lub “unfollow” na podstrony, w których umieścisz skopiowaną treść, żeby roboty Google za zaindeksowały tych treści.

 

Staraj się jednak być kreatywnym i wymyślać swoje własne treści. Klienci z pewnością bardziej docenią oryginalny tekst niż kolejną skopiowaną informację. Jeśli nie wiesz, jak się za to zabrać – skontaktuj się z firmą, która SEO oraz jego zasady ma w małym palcu. Możesz udać się tutaj i sprawdzić ofertę jednej z lepszych agencji 🙂

 

Zasady seo  Nadmiar słów kluczowych – od przybytku głowa może zaboleć

Na pewno znasz powiedzenie “Od przybytku głowa nie boli”, jednak w przypadku nadmiaru słów kluczowych, to powiedzenie całkowicie się nie sprawdza. Kiedy w tekście znajduje się za duża liczba słów kluczowych, tekst staje się bardzo nienaturalny, a ponadto nie ma żadnej wartości merytorycznej. Silenie się na umieszczenie w artykule jak największej ilości danego słowa (lub słów) to tak zwany Keyword Stuffing. Jeśli zapomnisz o naturalności tekstu, Google może uznać, że próbujesz manipulować algorytmem.

 

Zawsze miej na uwadze, że treści, które zamieszczasz na swoich stronach www, tworzysz przede wszystkim dla innych użytkowników internetu, nie dla robotów Google. W końcu to dzięki odbiorcom te wszystkie treści mogą przynieść Ci zysk.

 

Nic do ukrycia, czyli zamaskowane słowa kluczowe

Z jednej strony nie można przesadzać z ilością słów kluczowych widocznych w tekście. Z drugiej istnieje praktyka, która polega na ukrywaniu słów kluczowych. Wygląda to tak, że np. umieszcza się na swojej stronie biały tekst na białym tle. Taki tekst jest bezwartościowy dla użytkownika, jednak ze względu na umieszczenie  dużej ilości słów kluczowych w jednym miejscu, algorytm wyświetli taką stronę wyżej.

 

Nie jest to jednak dobra taktyka. Google bardzo dobrze radzi sobie z wykrywaniem takich zabiegów, które można nazwać po prostu oszustwem. Nawet jeśli nie stanie się to od razu, serwis wyłapie takie działanie i może usunąć Twój artykuł z wyszukiwarki.

 

Zasady Seo  – Miejsce spamu jest w koszu

Nikt nie lubi spamu, Twoi odbiorcy również. Dlatego nie popełniaj tego błędu i nie praktykuj tej metody popularyzowania swoich treści. Jest duża szansa, że zamiast przyciągnąć internautów, skutecznie ich do siebie zniechęcisz. Chodzi tutaj przede wszystkim o umieszczenia linku do Twojej strony, gdzie tylko się da – w komentarzach, na blogach i forach.

 

“Zmuszanie” odbiorców do wejścia na Twoją witrynę może przynieść jedynie chwilową korzyść, która po krótkim czasie przestanie mieć znaczenie w obliczu kar, jakie nakłada Google za nadmierne spamowanie. Co więcej odwoływanie się od takich kar jest bardzo czasochłonne i nigdy nie ma gwarancji, że się powiedzie.

 

Linkowanie wewnętrzne 

Z pozoru prosta sprawa, ale może przysporzyć sporo problemów. Kiedy nieumiejętnie stosujesz linkowanie wewnętrzne, może to działać na niekorzyść słów kluczowych. Jednym z najczęstszych błędów jest linkowanie do niewłaściwych lub niedziałających podstron.

 

Jest to szczególnie ważne w tekście indeksowania strony oraz poruszających się po niej internautów. Kierowanie ich do nieistniejących linków może wprowadzić zamieszanie oraz zmniejszyć Twoją wiarygodność jako profesjonalisty.

 

Zła reklama to natrętna reklama

Kolejnym błędem dotyczącym SEO jest również nieumiejętne umieszczanie reklam, które irytują chyba wszystkich użytkowników i nie ma już przestrzeni internetowej, do której by się ona nie przedostała. 

Reklama, która jest agresywna i zasłania treści to wielkie zło, które utrudnia użytkownikom przejrzyste korzystanie z Twojej strony www i odpycha od częstego korzystania z tej właśnie witryny. Reklama jest dźwignią handlu i z tym nikt nie dyskutuje, ale czasem – zamiast iść na łatwiznę – trzeba trochę przemyśleć tę sprawę. 

Dlatego zanim zdecydujesz się zasłonić całą swoją stronę banerem reklamowym pomyśl, czy nabywcy szukają u Ciebie wartościowych treści czy może reklam, których wszędzie jest już za dużo? 

 

Zasady seo Dobre SEO nie jest złe

Jeśli chcesz, żeby Twoja praca przyniosła oczekiwane zyski, pamiętaj, żeby NIE:

  • kopiować cudzych treści oraz opisów produktów od procenta;
  • nadużywać wyrazów kluczowych w tekście;
  • maskować słów kluczowych na swojej witrynie;
  • spamować swoim contentem na blogach, forach i w komentarzach;
  • linkować niepoprawnych lub niedziałających podstron;
  • umieszczać w swojej witrynie nachalnych reklam.  

Teraz już znasz praktyki, które w SEO są zabronione oraz nie przyniosą Ci szybkich i spodziewanych zysków. Stąd nasuwa się wniosek, że nie warto z nich korzystać i lepiej postawić na uczciwą i jasną pracę, którą z pewnością docenią nie tylko użytkownicy Twojego serwisu, ale i Google 😉

Jeśli nie chcesz sam angażować się w ten proces i wolisz skorzystać z pomocy profesjonalistów, zajrzyj tutaj i sprawdź ofertę, którą dla Ciebie przygotowaliśmy!

Agnieszka Żurek

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.