Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Założenie sklepu internetowego – na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego?

Założenie sklepu internetowego wydaje się dla Ciebie czarną magią? Pomożemy Ci w zakładaniu sklepu online. W poniższym artykule przedstawimy możliwości, które można wdrożyć, aby z łatwością skonfigurować sklep i rozpocząć sprzedaż online.

 

Piękno sprzedaży usługi online polega na tym, że możesz zacząć sprzedawać od razu i nie musisz zastanawiać się nad logistyką wysyłki i zwrotów. Jeśli jednak chcesz sprzedawać produkty, musisz myśleć trochę bardziej strategicznie. Przeprowadzimy Cię przez najlepsze metody e-commerce, aby zapewnić, że Twoje produkty dotrą do rąk Twojego rynku docelowego.

 

  1. Założenie sklepu internetowego Konfiguracja witryny e-commerce

 

Sposób konfiguracji witryny e-commerce zależy od tego, czy chcesz udostępnić funkcję e-commerce w swojej istniejącej witrynie, czy też chcesz utworzyć nową witrynę internetową stworzoną do sprzedaży online. Jeśli zdecydujesz się stworzyć samodzielną witrynę, możesz wybierać spośród wielu platform sprzedaży online, w tym Allegro, E-bay czy Shopify. Platforma taka jak Shopify pozwala wybrać i dostosować motyw oraz wybrać pożądane funkcje e-commerce. Umożliwia również dodanie dowolnego kodu, który chcesz dodatkowo dostosować do swojej witryny – jest to przydatne, jeśli pracujesz z doświadczonym projektantem lub programistą.

 

Jeśli chcesz dodać funkcję e-commerce do swojej istniejącej witryny, niektóre z najlepszych opcji dodatkowego koszyka na zakupy e-commerce to PayPal, ProductCart, CubeCart i Adobe Muse. Musisz pamiętać, że koszyki tak naprawdę nie przetwarzają płatności – po prostu pozwalają Twoim klientom przeglądać produkty, dokonywać wielu wyborów i sprawdzać wysyłkę, podatki i inne dodatkowe koszty z góry, przetwarzanie płatności pochodzi od Twojego dostawcy usług płatniczych.

 

Profesjonalny sklep internetowy zaprojektowany z myślą o zarabianiu wpłynie na skuteczność sprzedaży i systematycznie zwiększy liczbę zamawiających.

 

  1. Założenie sklepu internetowego Wybór skutecznego dostawcy płatności

 

Pierwszym krokiem do wyboru skutecznego dostawcy usług płatniczych jest podjęcie decyzji, w jaki sposób chcesz otrzymywać informacje o płatnościach od klientów w Twojej witrynie. Wybierając dostawcę płatności, musisz również wziąć pod uwagę wygodę użytkownika i kwestie bezpieczeństwa. Na przykład udostępnienie formularza płatności w witrynie i opublikowanie szczegółów na serwerze może zapewnić bezproblemową obsługę, ale jest to najmniej bezpieczna metoda. Dlatego będziesz musiał podjąć dodatkowe środki bezpieczeństwa (które mogą okazać się kosztowne), aby zapewnić zgodność ze standardami bezpieczeństwa PCI.

 

Aby proces płatności był bezpieczniejszy, możesz upewnić się, że szczegóły płatności przechodzą przez bezpieczną bramkę iFrame na stronie w Twojej witrynie. Alternatywnie możesz przekierować klientów na hostowaną stronę płatności. Inną opcją jest umieszczenie formularza płatności na swojej stronie i upewnienie się, że dane są przesyłane bezpośrednio z przeglądarki do bezpiecznej bramki płatności. W tym celu możesz skorzystać z usługi otwarcia profesjonalnego sklepu Woocommerce wyposażonego we wszystkie niezbędne narzędzia które uczynią z Ciebie skutecznego sprzedawcę.

 

  1. Założenie sklepu internetowego Sprzedaż za pośrednictwem platformy

 

Marketplace to witryna e-commerce, która pozwala wielu sprzedawcom sprzedawać swoje produkty w tej samej witrynie. Na przykład Allegro, Amazon, Ebay i to przykłady jednych z największych renomowanych rynków. Możesz skorzystać ze skali obecności w Internecie tych rynków i potencjalnie zaprezentować swoje produkty milionom klientów szukających konkretnie Twoich produktów lub typów produktów. . Możesz również skorzystać z ugruntowanej wiarygodności rynku – ludzie są bardziej skłonni zaufać Twoim produktom, jeśli są one wyświetlane w dobrze znanej witrynie.

Szablon interaktywny Ebay, Allegro jest nowoczesne i skuteczne narzędzie które sprawi że Twoja aukcja będzie wyróżniała się z konkurencyjnego tłumu.

Sprzedaż za pośrednictwem platformy: wady

 

Wadami rynków jest to, że może to okazać się kosztowne, ponieważ będziesz musiał uiszczać opłaty rynkowe. Innym czynnikiem, który warto wziąć pod uwagę przed sprzedażą za pośrednictwem platformy, jest to, że dostawcy ci koncentrują się na własnej marce, a nie na Twojej. Oznacza to, że mogą ograniczać produkty, które możesz sprzedawać za pośrednictwem swojej witryny, ograniczać możliwości budowania marki i ustalać warunki komunikacji z nowymi klientami.

Wybór Platformy:

 

Marketplaces to przyzwoita opcja do wypróbowania, która pomoże Ci sprzedać swoją markę i produkty, przynajmniej na początku, gdy próbujesz uruchomić swoją firmę. Jednak zanim podejmiesz decyzję, będziesz musiał rozważyć wymienione powyżej zalety i wady. Jeśli zdecydujesz, że sprzedaż za pośrednictwem platformy jest dla Ciebie właściwą opcją, najlepiej wybrać jeden lub dwie platformy, które najlepiej odpowiadają Twoim docelowym odbiorcom.

 

Projekt baneru Allegro to przejrzysty design, estetyczna prezentacja oferty i przekonujący tekst sprzedażowy Twoja aukcja stanie się unikatowa i przyciągnie uwagę większej ilości klientów.

 

Rozpoczęcie biznesu online

Rozpoczęcie biznesu online nie musi być przytłaczające. Zrób to krok po kroku. Najpierw zbadaj niszę e-commerce i produkty na żądanie. Następnie ustal swój model biznesowy i strategię realizacji.

 

Następnie zacznij konfigurować swój biznes online. Wybierz platformę e-commerce, skonfiguruj jej projekt i dodaj produkty do swojego katalogu. Skoncentruj się na przyciąganiu ruchu do Twojego sklepu internetowego.

 

Gdy Twoja firma zacznie działać, pamiętaj, aby zebrać jak najwięcej danych. Następnie przeanalizuj te dane, aby lepiej zrozumieć, co działa, a co nie. Dostosuj odpowiednio swoją strategię biznesową.

 

I nie martw się, że nie wiesz wszystkiego, co trzeba wiedzieć o e-commerce. Nikt tego nie wie. Wszyscy uczymy się na bieżąco!

 

                                                                                                                                            Maciej Felczak

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.