Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Dlaczego warto mieć własny sklep on-line?

Dlaczego warto mieć własny sklep on-line?

Własny sklep on-line – czy warto?

Obecnie chyba nikt nie wyobraża sobie zakupów bez internetu i własny sklep on-line. Kilka czy kilkanaście lat temu wiele osób wolałoby pofatygować się osobiście do sklepu stacjonarnego, w którym można przymierzyć buty, samemu wybrać bukiet kwiatów, przekartkować zawartość książki. Oczywiście miało to swój urok, ale obecnie żyje się szybciej, a każdy taki wyjazd to spora wyprawa, zajmująca nawet kilka godzin. Zamknięcie nas w domach z powodu wirusa jeszcze przyspieszyło proces kupowania przez internet. Jeśli myślisz o zarabianiu na własnym sklepie on-line, to dobrze trafiłeś! Podam Ci powody, dla których warto to zrobić!

Sklep on-line a rozpoznawalność marki

Masz już sklep stacjonarny? Czy chciałbyś, żeby stał się rozpoznawalną marką? Z pewnością tak, ponieważ wtedy mógłbyś podnieść ceny, a klienci ceniliby Twoje produkty i usługi. Wybieraliby je spośród innych. Jeśli jeszcze go nie masz, a chcesz mieć, pomyśl nad tym, aby od samego początku budować swoją markę. Konkurencja jest coraz silniejsza, więc warto przemyśleć swoją wszechstronną strategię marketingową, aby nie dać się wyprzedzić współzawodnikom do serc i portfeli konsumentów. Przyjazny i intuicyjny sklep on-line zyska nowych klientów, którzy będą go polecać innym.

Sklep on-line a miliony klientów, czyli co sprzedawać?

Sklep internetowy bez magazynu, za to z setkami tysięcy, a nawet milionami sprzedanych produktów i usług? To możliwe w perspektywie kilku-kilkunastu lat. Sklep on-line pozwala dotrzeć do tych klientów, którzy są zainteresowani właśnie Twoimi produktami lub też usługami, a w zwykłych warunkach nigdy by o Tobie nie usłyszeli. Mogą być to nie tylko takie popularne wyszukiwania, jak sklep on-line z gadżetami reklamowymi, sklep on-line z butami i tym podobne, ale także rzeczy niszowe, np. specjalistyczne pieczywo na zamówienie, farby i ozdoby do ciała, personalizowane sprzęty kuchenne, rysowanie mandali. Pomysłów jest wiele. Każdy może zastanowić się, w czym jest dobry, a z dużym prawdopodobieństwem znajdzie odbiorców na to, co chce sprzedać.

Sklep on-line — niskie koszty działalności

Koszty działalności mogą być zmorą przedsiębiorcy. Czasami bywają tak wysokie, że spędzają sen z powiek i „zjadają” zyski. Przeniesienie swojego sklepu do Internetu i otwarcie go częściowo czy też w całości on-line może być doskonałym rozwiązaniem w tej sytuacji. Popularny i tani model otwarcia o nazwie Software as a Service, czyli SaaS ogranicza wydatki i pozwala szybko uruchomić działalność tego typu. Dlatego danej osobie łatwiej będzie wypróbować, czy sklep on-line to coś, w czym się ona odnajduje. 

 

Duzi gracze stacjonarni (wytwórnie betonu, sklepy budowlane i wiele innych) również otwierają sklepy internetowe. Nawet jeśli koszt założenia strony sprzedażowej wyniesie tyle, co placówki stacjonarnej, to zysk będzie co najmniej kilkukrotnie większy. Potrzeba również mniej osób do obsługi, powierzchni magazynowej. Co więcej, nie ponosi się kosztów stałych, jak np. energii elektrycznej.

Sklep on-line a dynamika e-handlu

Dynamiczny rozwój e-handlu spowodował, że w Internecie powstało wiele marek i e-sklepów. Handel internetowy już teraz notuje wieloprocentowy skok obrotów, a to z pewnością nie koniec. Analitycy prognozują, że w ciągu kilku następnych lat osiągnie on nawet 200 miliardów zł. Konsumenci kupują w ten sposób coraz więcej, bo przekonali się do łatwości, bezpieczeństwa, przyjaznych i zorientowanych na klienta stron sprzedażowych. Warto zauważyć, że według badań około 80 proc. Polaków chce korzystać z platform zakupowych. Już ponad 150 tys. polskich firm jest obecnych w intrenecie. Nie pozwól, żeby Twojej tam zabrakło!

Sklep on-line jako uzupełnienie sklepu stacjonarnego

Jak prowadzić sklep on-line? Strategia multichannel zyskuje ostatnio coraz większą popularność. Pod tym pojęciem kryje się po prostu współpraca sklepu on-line z placówką czy siecią stacjonarną. Jest to sieć, która pozwala na lepszą, sprawniejszą obsługę konsumentów. Jednakże w odpowiedzi na pojawiające się potrzeby lepszego zintegrowania tych działów, pojawiło się również pojęcie omnichannel.

 

E-sklep może bowiem wykonywać wiele działalności, np. reklamować się w mediach społecznościowych, tworzyć artykuły sponsorowane, prowadzić bloga, a przy tym sprzedawać stacjonarnie i on-line. W każdym z tych miejsc standard często bywa różny. Strategia omnichannel pozwala więc na zintegrowane działania i lepsze zbudowanie więzi z konsumentami.

 

Warto więc podpiąć się pod trendy budowania e-sklepu i zacząć dobrze zarabiać. Jeśli jednak nie czujesz się zbyt biegły w takich zagadnieniach, dobrze zdać się na specjalistę. Profesjonalną i dopasowaną do Twoich potrzeb ofertę znajdziesz tutaj. Realizujemy nawet najbardziej nietypowe pomysły!

 

Iwa E.

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.