
StartCRM to system, który usprawnia cały proces sprzedażowy, od pierwszego kontaktu z leadem przez realizację zlecenia po końcowe działania marketingowe. Oprogramowanie pomaga uporządkować informacje, poprawić ich przepływ, a tym samym poprawia organizację pracy całego zespołu.
Platforma StartCRM (ang. Customer Relationship Management) skutecznie odciąży zespół od natłoku zadań, które na co dzień spoczywają na całej firmie. Nie jest to co prawda lekarstwo na wszystkie Twoje bolączki, ale na pewno na dużą ich część związaną z komunikacją oraz jakością obsługi klientów. Dlaczego Twoja firma potrzebuje StartCRM? Co zyskasz dzięki systemowi? Jak to działa? W artykule znajdziesz odpowiedzi na te i inne pytania.
Tak można podsumować pracę z setkami czy tysiącami projektów prowadzonych na raz, używając do tego skrzynki mailowej, telefonu czy notatnika. Pewnie znasz to uczucie, gdy informacje o zleceniach krążą wszędzie, tylko nie tam, gdzie byś się tego spodziewał? Denerwujesz się wtedy, że znowu nie możesz nic znaleźć, a potem tracisz cenne godziny, żeby się zorganizować i ustawić pracę swoich pracowników? Nic dziwnego, firma stale się rozwija, obowiązków przybywa, a Ty nadal jesteś niezastąpiony…
Na szczęście nie musi tak być. Zawsze możesz zatrudnić dodatkowego pracownika, który pomoże Ci w ogarnięciu tego bałaganu. Możesz również spojrzeć na swoją firmę długoterminowo i zainwestować w StartCRM. Co wtedy zyskasz? Na początku odetchniesz z ulgą, bo wreszcie wszystkie informacje będą w jednym miejscu. Następnie odczujesz spokój. Uporządkowanie danych okaże się proste i nawet przyjemne. Na końcu uśmiechniesz się i stwierdzisz, że tego właśnie potrzebowałeś. Zauważysz znaczną poprawę organizacji pracy całego zespołu, usprawnienie procesu sprzedaży, a tym samym oszczędność czasu i pieniędzy.
StartCRM to bardzo proste narzędzie, które już pierwszego dnia spowoduje, że odczujesz ulgę. Produkt jest gotowy do użycia zaraz po instalacji na serwerze oraz konfiguracji przez naszego programistę, zgodnie z Twoimi wytycznymi. Prace polegają głównie na ustawieniu pulpitu, podziału menu na potrzebne w Twojej firmie kategorie oraz ustawieniu odpowiednich raportów.
Aby zobrazować pracę w StartCRM, wyjaśnimy to na przykładzie naszej Agencji Interaktywnej.
W Tings mamy do czynienia z kilkoma grupami użytkowników. Są to: leady, klienci, pracownicy, administratorzy (może być więcej niż jeden). Każda z tych grup, oprócz ostatniej, ma dostęp do innych informacji. Dostępu udziela oczywiście admin wg zapotrzebowania w danym zleceniu.
Oddzielną kategorię stanowią klienci. Zakładka ta pozwala nam gromadzić w jednym miejscu ich dane. Jest to niesamowicie pomocne przy wystawianiu faktur, przypisywaniu do nowych projektów czy remarketingu.
Projekty i zadania
Załóżmy, że klient – nazwijmy go Panem Kowalskim – kupił w naszym sklepie internetowym profesjonalną stronę www do 6 podstron z usługą copywritingu, do tego zamówił projekt plakatu oraz 3 grafiki social media. Po utworzeniu konta w systemie, utworzyliśmy nowy projekt pod nazwą Pan Kowalski. Biorąc pod uwagę złożoność projektu, został on podzielony na kilka zadań:
Na tym przykładzie można zauważyć, że jeden projekt został podzielony na 5 oddzielnych zadań, w których biorą udział zupełnie inni użytkownicy. Do każdego z nich można przydzielić inny status określający etap realizacji. W naszej Agencji są to: do zrobienia, zrobione, potrzebna informacja, pomoc, odpowiedź, do wyceny, wyceniono. Ale w każdej chwili można zmienić nazwę statusów, któryś z nich usunąć lub dodać nowy.
Jest to nadzwyczaj przydatna zakładka, która pozwala na dodawanie komunikatów z priorytetem P1. Przydzielona osoba dostaje jasny sygnał, że określone zadanie musi zostać wykonane najszybciej jak to możliwe, najlepiej jeszcze tego samego dnia. „Zrób to teraz” zapewnia hierarchizację działań oraz pomaga zwrócić uwagę pracowników na rzeczy najważniejsze w danym momencie, skutecznie przyspieszając ich realizację.
Do każdego zadania można przydzielić określony termin realizacji oraz daty, w których system ma o nim przypominać. W Tings np. dostajemy powiadomienie, gdy projekt powinien być już w 50% ukończony. Projekt manager widzi wtedy dokładnie czy wszystko idzie zgodnie z planem, czy może pojawiły się pewne przeszkody i należy podkręcić tempo wykonywanych prac. Poza tym, w górnym pasku otrzymujemy powiadomienie o nowych komentarzach. Jedno kliknięcie i od razu system przenosi nas do danego zadania, w celu jak najszybszej reakcji. StartCRM jest zintegrowany również z mailem, który jest dodatkową informacją, a często przypomnieniem o zadaniach do realizacji.
StartCRM jest bez wątpienia systemem ułatwiającym życie przedsiębiorcom, którzy zmagają się z wieloma projektami na raz. Poprawia przepływ informacji wśród pracowników oraz klientów. Zwiększa wydajność pracy, przyspiesza reakcję oraz pozwala na hierarchizację działań. Zachęcamy Cię do przetestowania wersji demo oraz poznania naszej oferty. A jeśli masz dodatkowe pytania, zadzwoń do nas – 576 887 012, chętnie na nie odpowiemy.
Udostępnij
Właśnie teraz, w świecie nieograniczonych możliwości, gdzie bariery czasowe i przestrzenne wydają się być abstrakcją, jesteśmy My. Tworzymy, kreujemy, nadajemy rytm. Tings to agencja interaktywna inna niż wszystkie. My nie piszemy – my ubieramy w słowa. My nie projektujemy – my nadajemy ideom, pomysłom i ofertom niebanalny wyraz estetyczny. Pozycjonujemy? Tak, ale każde działanie wykonujemy z pasją i zaangażowaniem. Odkrywamy możliwości reklamy i potencjał drzemiący w naszych Klientach. Następnie układamy je w pełne perswazji i finezji projekty. Brzmi ciekawie? Pewnie! Jesteśmy Tings i zaprojektujemy Twój sukces.
PAI – Agencja Marketingowa
NIP 701-094-83-94
PL +48 511-474-708
biuro@tings.pl
Najczęściej odwiedzają nas Klienci z miast:
Warszawa, Zakopane, Kraków, Katowice, Szczecin, Lublin, Gdańsk, Bydgoszcz, Poznań, Wrocław, Radom.
Obsługujemy klientów z całej Polski. :)
© 2009 – 2023 TINGS AGENCY
Obsługujemy klientów z Całej Polski / Bezpłatna Wycena 511-474-708
Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.