Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Skuteczne teksty reklamowe, które sprzedają

Skuteczne teksty reklamowe, które sprzedają – jak to zrobić?

Jeśli chcesz wprowadzić nowy produkt do sprzedaży na swojej stronie, prawdopodobnie zastanawiasz się, czy warto zainwestować czas i pieniądze w stworzenie atrakcyjnego opisu i teksty reklamowe. Zdaniem ekspertów nie jest to wcale tak trudne, jak mogłoby się wydawać. Istnieją dwa podstawowe składniki, które sprawią, że poprzez Twój tekst towar „zniknie z półek”: treść i emocje.

Oto jak stworzyć jedno i drugie, aby zwiększyć sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent:

Teksty reklamowe – chwytliwy nagłówek

Chwytliwy nagłówek to krótkie zdanie lub fraza (czasami nawet słowo), które przyciąga czytelnika i sprawia, że – będąc ciekawy treści – wchodzi aby przeczytać artykuł. Bardzo często wskazuje na główne tematy/idee, które będą poruszone w tekście, a także zawiera jedno lub kilka słów kluczowych. Po co? Żeby wyświetlać się wysoko w…

w wyszukiwarce Google oczywiście. Czytelnicy przychodzący wprost z wyszukiwarki określani są jako ruch organiczny i to WŁAŚNIE DO TAKICH OSÓB powinien być kierowany cały artykuł (a więc w pierwszej kolejności nagłówek).

Teksty reklamowe – dlaczego do tych osób?

Odpowiedź jest prosta: ponieważ są to potencjalni klienci. Odwołując się do klientów, starając się dotrzeć do uwagi tych osób, zwiększamy szanse na tzw. konwersję.

 

Czym jest konwersja?

Konwersja to nic innego jak zamiana potencjalnego klienta – w klienta. Już takiego „pełnoprawnego”. Takiego, który zostawi u Ciebie pieniądze. 

Dlatego mieć potencjalnych kupujących na uwadze to bardzo dobra praktyka. Zamiana czytelnika, który przyjdzie do Ciebie z wyszukiwarki w osobę, która kupi u Ciebie usługę lub produkt, to właśnie cel chwytliwego nagłówka.

 

Pokaż wartość swojego produktu – stwórz szczegółowy opis

WARTOŚĆ – czyli co?

Prawdziwą wartością produktu jest to, co klient może na nim zyskać. Przekonaj go, że wartość Twojego produktu jest wyższa niż cena, którą zapłacił. Twój produkt to coś, czego nie dostanie nigdzie indziej; te korzyści może uzyskać tylko u Ciebie.

 

Opis szczegółowy – tzn. jaki?

Powinien być wystarczająco obszerny i dokładny, czyli zawierać właśnie tyle ile potrzeba; ni mniej, ni więcej. Składają się na niego rzeczy takie jak: funkcje, korzyści i cechy produktu, a także jego funkcjonalność, wygoda korzystania i cena. 

Pamiętaj, że nie ma czegoś takiego jak zły opis; może być jedynie nieskuteczny. Praktyka czyni mistrza. Jednak wiesz co jest najważniejsze, jaki koniecznie musi być Twój opis? ESTETYCZNY i KONKRETNY.

Jaki ma być opis i co w nim zawrzeć?

  • cechy produktu (możesz wykorzystać gotowy szablon opisu produktu, i „skroić” go nieco pod siebie, choć zawsze lepiej jest zrobić to od podstaw lub skorzystać z usług firmy zajmującej się tym na co dzień);
  • zadbaj o dobrej jakości zdjęcie produktu (niekoniecznie zawsze muszą to być zdjęcia produktu z profesjonalnych sesji; najważniejsze jest dobre oświetlenie);
  • zadbaj o docelowe słowa kluczowe (pamiętasz? Chcesz, żeby zauważono Twój produkt, chcesz żeby przyszedł do Ciebie ruch);
  • może zdarzyć się, że będzie Ci potrzebny opis podstawowy, zawierający jedynie najbardziej podstawowe informacje (wszystko zależy od charakterystyki danej branży, jaka jest wielkość firmy, itp. Dobrą praktyką jest eksperymentowanie – próba przekonania się co akurat u nas się sprawdzi);
  • opis przekonujący (aby go stworzyć możesz skorzystać z pytań z następnego punktu):

 

Odpowiedz na niezadane pytania, aby wywołać pożądanie w umyśle czytelnika

Musisz pokazać swoim klientom, jak cenny jest Twój produkt – spróbuj sprawić, by Twoi klienci lub osoby zainteresowane produktami Twojej firmy poczuli, jak by to było, gdyby już teraz korzystali z produktu.

 

Jakie to pytania?

  • Dlaczego ktoś miałby kupić u Ciebie, a nie u konkurencji? 
  • Co sprawia, że warto wybrać właśnie Twoją firmę?
  • Ile Twój produkt będzie dla klienta tak naprawdę wart? 
  • Jaką gwarancję otrzymuje?
  • Jaką przewagę uzyskuje wraz z produktem?
  • Jak zmieni się jego życie?
  • Jaki problem zostanie rozwiązany w chwili zakupu?
  • A może trzeba będzie poczekać; więc ile czasu zajmie uzyskanie pozytywnych rezultatów? 
  • Jakie są zalety Twojego produktu? 
  • Czy faktycznie posiada cechy, które trudno znaleźć gdzie indziej?
  • Jak uzyskać dodatkowe informacje?
  • Kto jeszcze powinien o tym wiedzieć?
  • Skąd taka cena?

…itd., itp.

Kontynuuj edycję tak długo, jak potrzebujesz — liczy się jakość, a nie ilość.

Jasno i precyzyjnie określ, co Twój czytelnik – potencjalny klient – powinien zrobić dalej. Jeśli oczekujesz, że kupi produkt (a podejrzewam, że tak właśnie jest), to właśnie teraz jest dobry moment, aby mu o tym powiedzieć. Ułatw Klientowi decyzję. W tym miejscu jasno pokaż, że celem Twojego tekstu – oprócz np. edukacji  –  jest po prostu sprzedaż. To nic złego mówić o tym wprost! To nic złego zrobić tak, żeby to było oczywiste: Jeśli masz produkt, który ma wartość, powinieneś być w stanie pokazać to pisząc.

Wypisałeś wszystkie korzyści, w tym tę, o której wspomniałeś w nagłówku? Teraz poproś o zamówienie! A żeby móc w przyszłości poprosić go o to ponownie – zapytaj o jego adres e-mail (może przydać Ci się w przyszłości do przeprowadzenia kampanii mailowej).

 

Przykładowy opis produktu – krótka, szybka piłka na koniec

Apple Pencil to produkt, którego można używać na iPhonie i iPadzie. 

Najbardziej niesamowita funkcja? — Nigdy nie wysycha. Możesz przechylać Apple Pencil, aby cieniować lub rysować jak prawdziwym atramentem, na prawdziwym papierze.

To jedyny rysik, który reaguje na zwiększony nacisk, zapewniając większą precyzję i zmieniając grubość linii w zależności od sposobu trzymania końcówki. 

Ołówek został stworzony we współpracy z artystami, aby dać Ci narzędzie, które jest zarówno profesjonalne, jak i idealne do codziennego użytku.

Kup swój egzemplarz już dziś!

 

teksty reklamowe – warto zapamiętać

  1. Napisz chwytliwy nagłówek.
  2. Pokaż wartość swojego produktu – stwórz szczegółowy opis.
  3. Używaj takich słów, aby odwoływać się do klientów i potencjalnych nabywców.
  4. Odpowiedz na niezadane pytania, aby wywołać pożądanie w umyśle czytelnika.
  5. Kontynuuj edycję tak długo, jak potrzebujesz – liczy się jakość, a nie ilość.

 

Teksty reklamowe podsumowanie

Wiesz już jak napisać skuteczny tekst, który sprzedaje. Jeśli czujesz, że Twoje treści nie są jeszcze na najwyższym poziomie – nic nie szkodzi. Spróbuj pobudzić nieco swój perfekcjonizm i dużo ćwicz! W końcu nigdy nie jest za późno na poprawę.

A może potrzebujesz w tej tekstowej materii nieco pomocy? Gorąco zachęcam do sprawdzenia naszej oferty: 

  • Teksty reklamowe.

 

Dziękuję za Twój czas!

Kamil Kaczmarek

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2021.

Zostaw nam swoje dane a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.