Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Jak zwiększyć sprzedaż za pomocą social media?

Jak zwiększyć sprzedaż za pomocą social media

W tym artykule przedstawiamy Ci 3 kluczowe zasady jak zwiększyć sprzedaż za pomocą social media.

 

W dzisiejszych czasach, social media to sprawdzony przepis na sukces naszego biznesu  w internecie zatem Jak zwiększyć sprzedaż za pomocą social media będzie Ci potrzebne. Posty opublikowane na Instagramie bądź Facebooku potrafią wygenerować wzrost sprzedaży. Jak więc prowadzić firmowe konto w social media, by przynosiło ono  realne korzyści? Nie jest to bardzo skomplikowane, natomiast wymaga specjalistycznej  wiedzy w zakesie social media. Jeżeli nie masz ochoty uczyć się tego jak funkcjonują takie  portale warto zatrudnić do tego profesjonalistów. Jakie są najważniejsze zasady  zwiększania sprzedaży w social media? 

 

  1. Zwrócenie na siebie uwagi klienta

Liczne sponsorowane stories czy posty wrzucane na Instagrama czy Facebooka mogą pobudzić zainteresowanie obecnych klientów oraz pomogą uzyskać nowych.  Zamieszczane inspiracje z przykładowym sposobem użycia produktów które oferujemy z  pewnością zachęci klientów do zakupu. Dodatkowo możemy wejść we współpracę z  osobami o większych zasięgach, które będą promowały nasze produkty i pozyskają dla  nas nowych klientów.  

 

  1. Budowanie lojalności i zaufania

Tworzenie sklepu internetowego to skomplikowany proces. Często firmy zaczynają od  zera, jako nieznana marka, podstawą jest więc wzbudzenie zaufania. By to zrobić należy  być aktywnym w mediach społecznościowych. Regularnie wstawiać posty czy stories i  nawiązywać przez nie kontakt z klientem w komentarzach. Otwarcie na klienta poprzez  dyskusje w komentarzach pomoże w sprzedaży.

 

  1. Wykorzystywanie Messengera i Direct message

Kontaktowanie się z marką przez wiadomości prywatne na Instagramie i facebooku to  standard. Dla wielu klientów jest to najlepszy sposób, by skontaktować się ze sprzedawcą i zapytać o produkt. Messenger i direct message to kanały prywatne, więc jeśli zachęcisz  i przyzwyczaisz klientów do tego żeby tam zadawali pytania, wiele „niewygodnych”  dyskusji pozostanie niepubliczna. 

 

Natalia Stęcel

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.