Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Reklama na Instagramie

Reklama na Instagramie jak zacząć działać na ig?

Reklama na Instagramie jak zacząć działać na ig? Instagram to doskonałe miejsce na promowanie siebie i swojej działalności. Jak zacząć działać na ig sprawdź sam!

 

Reklama na Instagramie jak zacząć działać na ig?

 

Instagram to wspaniałe narzędzie, szybko rozwijający się serwis społecznościowy. Komunikacja odbywa się głównie dzięki zdjęciom oraz filmom zazwyczaj paro- sekundowych. Można to robić na dwa sposoby, publikować posty oraz Insta Stories. Są to zupełnie różne rodzaje publikacji, których celem jest wywołanie reakcji u odbiorców. Dobrze jest pod zdjęciem wstawić opis oraz hasztagi. Są to słowa poprzedzone #. Odnoszą się do zdjęcia lub osoby, której to dotyczy, porządkują i grupują posty. To także pomaga odnaleźć powiązane posty. Jeśli zaś chodzi o Instastories istnieje tam możliwość umieszczenia aktywnego linku. Po krótkim wstępie możemy przejść do konkretów, do świata reklam na Instagramie.

 

Reklama na facebooku a reklama na Instagramie

 

Reklamy na Facebooku i Instagramie działają w podobny sposób.  Jest to zbliżony mechanizm, który pokazuje reklamę grupie docelowej. Warto więc targetowować reklamy, aby osiągnąć dużo lepsze rezultaty.  Kiedy prowadzisz kampanie na Instagramie i Facebooku, musisz pamiętać, że chociaż można prowadzić kampanię, w identyczny sposób nie zawsze jest to dobrym pomysłem. Różnią się sposobem, w jaki przekazują informacje. Na Instagramie występują krótkie filmy, na Facebooku zaś dominuje tekst oraz komunikaty wizualne. 

 

Cena reklam na Instagramie

 

Biorąc pod uwagę ceny reklam na Instagramie, to wbrew pozorom nie są to wielkie koszty. Trzeba po prostu znać odpowiednie narzędzia oraz zaufane serwisy.  Koszt promocji na Instagramie jest podobny jak na Facebooku. Płaci się przede wszystkim za ilość wyświetleń. Ten realny koszt zależy jednak przede wszystkim od nas. Głównym czynnikiem decydującym o tym jest grupa docelowa, do której kierujemy reklamę.  Jakie konkretnie to są kwoty? Uzyskanie kliknięć od kobiet powyżej 18 roku to koszt około 20 groszy. Wyjątkowo tanio! Natomiast w grupie biznesowej to około 50 groszy za kliknięcie.

 

Reklama na Instagramie jak to zrobić?

 

Można to zrobić na dwa sposoby, bezpośrednio w aplikacji Instagram albo za pośrednictwem Managera Reklam na Facebooku. Są to metody, proste w obsłudze, a wybór jednej z nich zależy od preferencji i zapotrzebowania. Jedynym warunkiem jest posiadanie konta biznesowego w reklamie.  To nie może być profil prywatny.

 

Reklama na Insta czy warto?

 

Często porównujemy Instagrama do Facebooka. Jednak na reklamy zazwyczaj wybieramy Facebooka, jak się okazuje niesłusznie. Dlaczego? Część zwolenników Facebooka przenosi się właśnie na Instagrama! Na Instagramie można zakładać konta firmowe, dzięki czemu można przekształcić profil w biznesowy. Co ważne można w ten sposób dodać przycisk wgląd w statystyki i uzyskać informacje takie jak płeć wiek i lokalizację. Zawsze można zlecić obsługa social media firmie, która specjalizuje się tym na co dzień,

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2021.

Zostaw nam swoje dane a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.