Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Pozycjonowanie w Google Maps

pozycjonowanie w google maps pozycjonowanie w google maps. Google Maps ー jak pozycjonować?

pozycjonowanie w Google Maps. Pozycjonowanie w Mapach Google. Google Maps ー jak pozycjonować? Chciałbyś wypromować swoją firmę w Google Maps? Pozycjonowanie w Mapach Google jest bardzo łatwe i nie zajmuje dużo czasu. Dzięki niemu klienci poznają Twoją działalność!

Pozycjonowanie w Google Maps

Pozycjonowanie na Google Maps stwarza dużo szans na sprzedaż lokalnie. Klienci na co dzień korzystają z Google Maps, by trafić w dane miejsce. Jeśli przy okazji dowiedzą się o Twojej działalności z mapy, jest duża szansa na to, że zajrzą do Ciebie. Ważne, byś pozycjonował się wysoko w wynikach wyszukiwania, wtedy być może będziesz pierwszym wyborem, gdy ktoś szuka właśnie tego, co ty oferujesz. Jak pozycjonować stronę w Google Maps? Jak stać się bardziej rozpoznawalnym na swoim terenie, lokalnie?

Pozycjonowanie w Google Maps Jak stworzyć wizytówkę?

Zadbaj o swoją wizytówkę. Jeśli jej jeszcze nie masz, to koniecznie musisz ją stworzyć. Wykorzystuj każdą metodę, by stać się bardziej rozpoznawalnym.

  1. Wpisz w wyszukiwarkę Google frazę google business lub google moja firma. 
  2. Kliknij Zarządzaj teraz.
  3. Podaj nazwę firmy i adres stacjonarny. Ponadto wybierz kategorię główną i poboczne. Na jakim terenie obsługujesz klientów? Sprawdź wszystkie zakładki i wpisz wszystkie dane, jakie mogą być przydatne klientom; im więcej, tym lepiej.
  4. Jeśli jesteś nowy, to kilkunastu dniach otrzymasz pocztówkę, która zweryfikuje, czy to Twoja firma jest pod tym adresem, który wpisałeś.

 

Pozycjonowanie w Google Maps lokalnie

Chcesz się wypozycjonować lokalnie, w danym mieście? Więc w Twojej wizytówce powinna być umieszczona odpowiednia fraza, na której Ci zależy. Na przykład, jeśli prowadzisz ćwiczenia odchudzające, wpisz Trener personalny Jan Nowak. Gdy produkujesz jedzenie dla psów, wpisz Karma dla zwierząt nazwa firmy. Istotne, byś wypełnił całą wizytówkę, czyli nie tylko adres, telefon i e-mail oraz stronę internetową, ale także np. godziny otwarcia. Nie zapominaj o pozycjonowaniu własnej strony WWW, bo wysokie wyniki wyszukiwania w Google wpływają na widoczność wizytówki. I odwrotnie.

 

Przy pozycjonowaniu w Mapach Google pamiętaj także o umieszczeniu fotografii Twojej firmy. Te robione z zewnątrz ułatwią użytkownikom dojazd, a te z wewnątrz pokażą, w jakich warunkach pracujesz. To wszystko przybliży potencjalnemu klientowi Twoją firmę i pozwoli z nim nawiązać bliższą relację. Wybierz jedno zdjęcie, jako główne, do niego dodaj opis, najlepiej z frazą kluczową. Ponadto możesz się pokusić o wstawienie filmików, to dodatkowo Cię wyróżni.

 

Co najlepsze, nie musisz się ograniczać do jednej wizytówki. Działasz w wielu miejscach w Polsce lub na świecie? Dodaj je, żeby jeszcze lepiej się wypozycjonować. Jeśli robisz to w sieci, to w takiej sytuacji będziesz musiał stworzyć wirtualne adresy w różnych miastach i poprosić kogoś, by odebrał pocztówkę w realu.

 

Pamiętaj ponadto, żeby na Twojej stronie pojawiały się frazy, które wpisałeś w wizytówce Google Maps. W ten sposób powiążesz je, dzięki temu będą wzajemnie generowały ruch.

Pozycjonowanie w Google Maps lokalnie Co to jest NAP?

NAP to skrót, który oznacza name, address, phone number. Taki schemat musisz stosować na swojej stronie. Klienci powinni zobaczyć Twoją nazwę, adres oraz numer telefonu. To wszystko powinno być w jednym stylu. Jeśli np. piszesz numer z kodem kierunkowym do Polski, to zawsze musi on wyglądać tak samo. Dzięki temu wyszukiwarka, a raczej jej roboty mają łatwiejsze zadanie ー rozpoznają, że firma ma siedzibę właśnie w tym miejscu, pod tym adresem i dokładnie taki telefon. Te elementy zostaną ze sobą powiązane. 

 

Stopka witryny będzie najlepszym miejscem, by umieścić NAP, choć oczywiście wybór należy do Ciebie. Do sekcji „Kontakt” też wrzuć mapkę. To będzie kolejny element pozycjonujący.

 

Jeśli chcesz, by Twoja strona była ustawiona, jak należy, wejdź w link poniżej i pozwól fachowcom zrobić robotę.

Pozycjonowanie w Google Maps lokalnie  Promocja Twojej firmy w Google Maps

Opinie użytkowników

Jednym ze sposobów, by podbić pozycjonowanie, są opinie użytkowników. Staraj się, żeby było ich dużo. Wręcz zachęcaj swoich klientów, by udzielali się w ten sposób. Poprawi to Twoją widoczność (oczywiście, najlepiej, jeśli opinie będą pozytywne). Wejdź w nie i od czasu do czasu zaznacz łapkę w górę (co oznacza, że opinia była pomocna). Co ważne, czytaj je i odpowiadaj na pozytywne, ale także na negatywne. Rób to z klasą, nie obrzucaj inwektywami kogoś tylko dlatego, że nie był zadowolony ze współpracy. Opisz, w czym był problem i przedstaw rozwiązanie, ewentualnie użyj humoru albo przeproś. Zrobisz to wszystko z łatwością z konta Google My Business (Moja Firma).

 

Jak zdobyć dużo dobrych wypowiedzi na Twój temat, jeśli jesteś początkującym przedsiębiorcą? Sprytni użytkownicy internetu znaleźli na to sposób. Poszukaj np. na Facebooku grup, w których uczestnicy wzajemnie dają sobie pozytywne opinie.

Google Lokalni Przewodnicy

To program, w którym osoby ze społeczności poprawiają mapy, jest tam też forum. Dodawaj ze swojego konta opinie na temat innych. Wtedy wskakujesz na wyższy poziom. Jako przewodnik wyższego stopnia zostaniesz doceniony przez roboty wyszukiwarki. Jak dostać się do Lokalnych Przewodników? Wejdź na stronę https://www.google.com/localguides/signup?hl=pl. Będziesz mógł zbierać punkty i dostawać bonusy.

Zapisywanie miejsca w Google Maps

Zapisywanie danego miejsca to kolejny sposób, by wypromować Twoją firmę w Google Maps. Kliknij ikonkę Zapisz pod Twoimi danymi na Google Maps, aby to zrobić. Kliknij edytuj etykietę, a następnie wpisz nazwę etykiety. Pamiętaj o słowach kluczowych.

Nawigacja a wyszukiwanie

Poszukaj w Google Maps siedziby swojej firmy, następnie wklep ją w nawigację i wyznacz trasę. Staraj się to robić od czasu do czasu, poleć to też swoim pracownikom, jeśli możesz. Chodzi o to, żeby wyszukiwarka „zobaczyła”, że różne osoby tam się kierują, a firma ma dużo klientów, którzy są nią zainteresowani.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak zwiększyć widoczność Twojej strony w sieci, to przeczytaj mój tekst, w którym rozkładam to na czynniki pierwsze.

Katalogi firmowe

Co jeszcze możesz zrobić z Twoją wizytówką? Skopiuj ją z Google Maps i umieścić w firmowych katalogach. Takie platformy jak targeo.pl, zumi.pl, yellowpages.pl czy bing.com zbierają dane o przedsiębiorcach. Warto, byś i Ty tam był. Dodawaj tam NAP, tylko pamiętaj, by był w ustalonym przez ciebie formacie. Wszędzie Twój adres i inne dane powinny wyglądać tak samo.

 

Co więcej, wizytówki, kiedy już je zrobisz, ukażą się nie tylko w wyszukiwarce, ale też w zakładce Mapy czy w aplikacji Google Maps.

Google Moja Firma to Twój przyjaciel

Prowadzisz działalność usługową? W Google Moja Firma, w zakładce Usługi możesz wyszczególnić wszystkie z nich, pamiętając, żeby w tytułach umieszczać frazy, np. pozycjonowanie stron, SEO Copywriting itd. Dodaj także opis. Ponadto nie lekceważ zakładki Informacje. Umieść tam zachęcający opis Twojej firmy, dodając frazy długiego ogona. To będzie dodatkowy element, dzięki któremu lepiej wypozycjonujesz działalność. Zakładka Wpisy pozwoli Ci napisać krótki wpis, gdzie np. możesz dodać link do swojej strony sprzedażowej oraz call-to-action albo zapowiedź nadchodzącego wydarzenia.

 

Jeśli potrzebujesz tekstu, napisanego przez profesjonalnego copywritera, to u nas pracują najlepsi.

 

Pozycjonowanie w Mapach Google ーpodsumowanie

Pamiętaj, by zawsze aktualizować dane. Po pewnym czasie prawdopodobnie już nie będziesz mógł sobie przypomnieć, gdzie umieszczałeś informacje o swojej firmie. Warto sobie gdzieś to zapisać, np. na pulpicie komputera. W przypadku zmiany adresu czy innych danych należy je pozmieniać na swojej stronie, we wszystkich katalogach, w wizytówce w Mapach Google. 

 

Jeśli masz ochotę otworzyć firmę i od razu ruszyć z kopyta, wejdź tu i zbieraj śmietankę ze swojej działalności!

Iwa E.

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2021.

Zostaw nam swoje dane a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.