Agencja Reklamowa Tings

Telefon

+48 511-474-708

Opinie na stronie internetowej

Opinie na stronie internetowej Jak zdobyć więcej opinii na stronę internetową?

Usługi i zakupy w sieci są naszą codziennością. Poszukiwania w internecie najczęściej kończą się wybraniem strony, która odpowiada nam najbardziej. Jakie są kryteria interesantów? Co przyczynia się do wyborów naszych klientów? Co możemy zrobić, aby się wyróżnić wśród konkurencji?

 

Kluczem do sukcesu dla każdego biznesu jest niewątpliwie zadowolenie klientów. Mając produkt idealny, który broni się sam, należy doprowadzić do dużej ilości zamieszczonych pozytywnych komentarzy na naszej stronie internetowej. Tylko skąd je zdobyć?

  • Prośba o Opinie na stronie internetowej 

Często nawet Ci najbardziej zadowoleni klienci mogą zapomnieć o wystawieniu pozytywnej opinii lub po prostu nie wiedzą o takiej możliwości. Wysłanie przypomnienia na maila jest świetną motywacją, lecz warto pamiętać o uprzejmej i nienachalnej formie. Dręczenie naszych klientów nie pozwoli w kolekcjonowaniu pozytywnych komentarzy.

  • Negatywny komentarz jako Opinie na stronie internetowej 

Nie tylko te pochlebne komentarze mogą doprowadzić nas do sukcesu. Zbyt przesłodzone i powtarzające się pozytywne opinie mogą być podejrzane dla czujnych interesantów. Negatywny komentarz to nie zawsze jest hejt, gdyż może to być także konstruktywna krytyka, która nakieruje nas na poprawę naszych usług. Dajmy odczuć troskę i zainteresowanie z naszej strony oraz nie bójmy się przepraszać. Nauka na błędach jest lepszym sposobem niż bagatelizowanie problemu. Klient, o którego się zatroszczymy, może być przykładem, że mimo błędu potrafimy pomóc, a to postawa godna uwagi. Takie opinie dadzą nam realistyczny wygląd naszych usług i strony oraz zachęcą nowych kupujących.

  • Prosty wygląd strony 

Warto szanować czas innych, a tym bardziej naszych klientów. Jeżeli już zechcą podzielić się opinią, warto zadbać, aby podczas poszukiwania miejsca na komentarze nie stracili do tego chęci. Strona powinna być zachęcająca wizualnie i możliwie najprostsza. Nie wymagajmy zbyt dużo informacji, gdyż zabiera to czas, który klienci mogliby poświęcić na zebranie myśli, lub kupno coś ze strony. Mało kreatywnym gościom naszej strony możemy ułatwić ten proces poprzez stworzenie małej ankiety.

  • Konkurs

Dobrą motywacją jest zorganizowanie konkursu na najlepszy lub najbardziej kreatywny komentarz. Rywalizacja i gratisy przyciągną przede wszystkim nowych interesantów. Mnóstwo pozytywnych opinii, nowi klienci… może i brzmi idealnie, ale nie zapomnijmy o interesującej nagrodzie, bo to ona jest kluczem do sukcesu.

  • Blankiecik z podziękowaniem za Opinie na stronie internetowej 

Pisanie liścików brzmi banalnie, lecz jest możliwością na zwrócenie uwagi, gdyż mało który klient spodziewa się w paczce gustownej karteczki z podziękowaniem. Tego typu gest daje nam możliwość dołączenia prośby o napisanie opinii na naszej stronie. Gość naszej strony internetowej podczas zamawiania przesyłki nie czuje się w żaden sposób wyjątkowy i nie równa się to z doświadczaniem uśmiechu ekspedientki lub uprzejmości Pani na targu. Liścik z podziękowaniem daje odczuć naszym klientom, że są częścią czegoś większego, a nasza firma to przede wszystkim ludzie, a nie nieczuła korporacja.

  • Program lojalnościowy motywacja do Opinii na stronie internetowej 

Dobrze stworzony program lojalnościowy pozwala nam zwiększyć sprzedaż oraz buduje przywiązanie klienta. Nagradzanie kuponami promocyjnymi lub punktami za wystawianie komentarzy, daje motywację i chęć do dalszych zakupów. Nic tak nie przyciąga, jak darmowe, lub tańsze produkty.

 

Marta Błędowska

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2021. Zadzwoń ☎ 511 474 708