Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Newsletter. Co to jest?

Newsletter. Co to jest i jak zrobić newsletter?

Newsletter, to świetny sposób na zyskanie uwagi klientów.  Oto poradnik, jak po kolei go stworzyć. 

Możesz skorzystać z programu Get Response. Korzystasz wtedy z edytora drag-drop, kreatora HTML. Kreator ten nie stanowi wyzwania nawet dla osób nieumiejących kodować. 

Pierwszy krok to przejście do menu email marketing. Następnie wybierasz opcje email marketing.

Klikasz opcje, stwórz newsletter. Następnie wprowadzasz, nazwę wiadomości. Wybierasz listę powiązaną, a kiedy już to zrobisz, możesz w menu rozwijanym, wybrać odpowiedni email do nadawcy. Lub w opcji odpowiedz do. 

Teraz pora na temat newslettera. Kiedy już to zrobisz, możesz wybrać grupę odbiorców, poprzez zaznaczenie segmentów list lub zaznaczenie kto ma je otrzymać.

Teraz możesz rozpocząć edytowanie wiadomości poprzez edytowanie wiadomości. Wybierz opcję, stwórz wiadomość.

Pora wybrać odpowiedni szablonMasz do wyboru, gotowe puste szablony, możesz też skorzystać z edytora html. Możesz też wybrać jedną z tych istniejących.

Kiedy masz już wybrany szablon, wyświetli się szablon wiadomości. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, o edycji HTML odwiedź ta sekcje. Wybierając edytor html, wyświetli się ekran, w którym należy nadać swój kod.  Możesz kliknąć dalej, by przejść do ustawień. W ustawieniach zaznaczasz czy chcesz obserwować linki za pomocą Google Analitycs.

Teraz w zakładce udostępnianie, zaznacz, czy masz ochotę udostępnić wiadomość na portalach Twitter bądź Facebook.  Najwyższa pora wysłać wiadomość.  Wykorzystaj opcje, Wyślij od razu, Zaplanuj na Później. Zastanów się, czy chcesz skorzystać z opcji perfect timing.

Zapisz jako wersję roboczą lub wybierz, wyślij wiadomość, zaplanuj.

           

Czy newsletter jest płatny? Czy możemy na nim skorzystać?

Zazwyczaj, newslettery są bezpłatne. Jedynie te specjalistyczne, można wykorzystać do zarabiania pieniędzy. Musisz po prostu trafić w odpowiednią niszę. Dzielisz się z klientami wartościową wiedzą, a oni Ci za to płacą.

 

Zalety newslettera- dlaczego warto go założyć

Jest to bardzo niepozorne i niedoceniane narzędzie.  Dzięki niemu wejdziesz w lepsze relacje z klientami.  Są trzy podstawowe zalety z założenia newslettera.

Dzięki niemu pozostajesz w stałym kontakcie z odbiorcami.

W ten sposób zostajesz, w stałym kontakcie z klientami, przypominasz o istnieniu marki oraz przekazujesz wiadomości na temat jej działalności.  To istotny element, nowoczesnego podejścia marketingowego, w którym ważną rolę pełni budowanie relacji.  Dzięki temu zyskujesz wygodne narzędzie do sygnalizowania o nowinkach i promocjach.  

Dobrze, jeśli będziesz informował z wyprzedzeniem, o wyprzedażach czy atrakcyjnych ofertach, zachęcając do podjęcia działania.

Newsletter co to jest? Wzmacniasz swój wizerunek.

Zwłaszcza w sytuacji, kiedy twoja strona ma charakter informacyjny, przekazuje wysokiej jakości treści. Stawiasz się wtedy w pozycji eksperta.

Usprawniasz komunikację z klientami.

To bardzo wygodne narzędzia umożliwia dotarcie , do większej grupy odbiorców. Można w ten sposób łatwo zwiększyć swoje zasięgi.

Przykładowe newslettery

Świetnym przykładem dobrze stworzonego newslettera, jest ten firmy Dollar Shave Club. Jest on przejrzysty, przekonywający.  Poza tym wykorzystuje on pewną zasadę, tworzy z elementów takich jak logo, nagłówek odwrócony trójkąt. Badania eye trackingowe pokazują, że wielu ludzi w ten sposób skupia wzrok.  W ten sposób krok po kroku prowadzisz klientów do informacji, jaka chcesz im przekazać.

Newslettery od Wistia, zaskakują kupujących przekazem, lekkością! Przede wszystkim jest jednak lakoniczny w designie przekazie. Warto się więc zapisać, nawet jeśli nie jesteś potencjalnym klientem.

                                                                                                                                         

 

 

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.