Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Moduły płatności online ー które bramki płatności wybrać?

Moduły płatności online ー które bramki płatności wybrać? Wybór bramki to od strony klienta tylko chwila. Jednak od strony właściciela e-commerce to czynność wymagająca namysłu. Które zatem bramki płatności wybrać?

 

Moduły płatności online w sklepie internetowym — które bramki płatności wybrać?

 

Większość Polaków i Polek dokonuje zakupów online. Z pewnością jesteś jednym z nich. Dokonując płatności w sklepie internetowym, musisz skorzystać z jednej z bramek płatności. Zwykle masz do wyboru co najmniej dwie z nich, np. płatności PayPal, płatności PayU i inne. Czy znasz różnice między nimi? 

 

Bramka płatności ー co to jest?

 

Bramka płatności to specjalny system, który pozwala na dokonywanie szybkich i bezpiecznych e-przelewów, np. za zakupy w sklepach internetowych. Żaden e-sklep nie może się bez niej obejść. Kupując w sieci, na pewno spotkałeś się z różnymi tego typu rozwiązaniami, które umożliwiają szybkie i, co ważne, bezpieczne sprawunki. Te systemy są tworzone i nadzorowane przez firmy nazywane operatorami płatności (Payment Service Providers). 

 

Dzięki bramkom płatniczym możesz kupować na różne sposoby, używając ich do:

  • szybkich przelewów,
  • kart kredytowych,
  • kart debetowych,
  • płatności mobilnych.

Sposoby płatności w sklepie internetowym ー jak to działa?

 

Jakie są kroki płatności internetowej?

  1. Klient składa zamówienie w e-sklepie. 
  2. Zamówienie zostaje przekazane do bramki płatniczej. 
  3. Odbywa się potwierdzenie płatności i jej przetwarzanie, czyli:
  • przekazanie do banku,
  • weryfikacja transakcji, 
  • odpowiedź z banku (akceptacja bądź odrzucenie).
  1.  Przekazanie pieniędzy do sprzedawcy, a stamtąd do banku sprzedawcy.

 

(Jeśli nie masz pomysł na e-sklep, przeczytaj artykuł o niszach rynkowych).

 

To bardzo proste. Jedyne, co musisz zrobić jako klient, to wybrać towar, kliknąć „kup teraz”, a potem zalogować się do banku. Wygodne i szybkie płatności spowodowały prawdziwy rozkwit e-sklepów. Konsument może z łatwością kupować przez całą dobę, nie czeka na otwarcie sklepu. Po kilku dniach dostaje swój zamówiony produkt i nawet nie musi wychodzić z domu.

Jeśli chcesz mieć e-sklep już w 14 dni, dodatkowo skrojony na miarę Twoich możliwości, zwróć się do prawdziwych profesjonalistów

 

Moduły płatności

 

Ważną zaletą bramek płatności jest gwarancja bezpieczeństwa transakcji nie tylko dla sprzedawcy, ale też dla kupującego. Czołowi dostawcy bramek płatności oferują różne warunki.

 

Różnice między nimi mogą wyrażać się m.in. w: 

  • wysokości prowizji (ok. 1,4-1,7 proc.),
  • wysokości opłaty aktywizacyjnej (od 0 zł),
  • limicie darmowych wypłat (np. jedna na dzień, cztery na miesiąc),
  • obecności różnych bezpłatnych wtyczek ułatwiających integrację z CMS-ami, np. PrestaShop, Magento, WooCommerce, OpenCart,
  • obecności odmiennych wersji językowych,
  • możliwością przeniesienia opłaty za szybki przelew na klienta i innymi opcjami.

Moduł płatności ー na co zwrócić uwagę?

 

Wybór modułu płatności do sklepu online jest jednym z ważniejszych czynników, decydujących o powodzeniu działalności. 

 

Trzeba pamiętać, że dla klientów ważna jest przede wszystkim wygoda i bezpieczeństwo, a także szybkość transakcji. Moduł płatności elektronicznych powinien być zsynchronizowany z e-sklepem. Istotne będą następujące kwestie:

  • różne metody płatności, czyli możliwość ich wykonywania poprzez np. MasterPass, BLIK-a, karty płatnicze, karty kredytowe; oprócz podstawowych opcji można udostępnić klientom np. wielowalutowe e-portfele (np. PayPal), czy też karty przedpłacone. Dzięki temu, że konsument ma duży wybór, zwiększa się szansa pozostawienia koszyka,
  • bezpieczeństwo, czyli ważny certyfikat SSL oraz standard PCI/DSS,
  • możliwość płatności na telefonach i tabletach (interfejs musi być dostosowany do takich form użytkowania),
  • ewentualnie płatności odroczone (dla wygody konsumentów wprowadź np. zapłatę w późniejszym terminie, to może przekonać niezdecydowanych). 

 

Masz do wyboru np. PayU, Przelewy24, Dotpay czy Tpay, imoje (od ING), paynow (od mBanku), Blue Media, Fondy. Pamiętaj, że użytkownicy chcą płacić szybko i bezpiecznie. Wybierz dobrze, bo to bardzo ważny element sukcesu sklepu internetowego.  Poczytaj opinie, poradź się fachowców i… działaj!

 

Chciałbyś założyć sklep internetowy, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Nic prostszego!

 

Iwa E.

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.