Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Jaki sklep internetowy wybrać

Jaki sklep internetowy wybrać?

Jaki sklep internetowy wybrać?

Czym kierować się przy wyborze własnego sklepu internetowego? Jak rozpocząć swoją działalność? Najważniejszą rzeczą jest, odpowiedzieć sobie na pytanie, jakiego sklepu internetowego potrzebujesz, ile produktów chcesz oferować, jaki ruch chcesz wygenerować i oczywiście sprawa najważniejsza, jakim budżetem dysponujesz. Warto też się zastanowić jakie funkcje są dla Ciebie ważne. Przeanalizujmy więc dostępne rodzaje sklepów internetowych.

 

Rodzaje sklepów internetowych  – Jaki sklep internetowy wybrać?

Sklepy internetowe dzielimy na te na abonament, platformy dropshipingowe, aukcyjne, marketplace oraz sprzedaż w serwisach ogłoszeniowych.

Market place, czyli inaczej e-targowisko. Użytkowanie tego typu platformy jest dziecinnie proste. Dzięki niej kupujący ma do wyboru kilkanaście sklepów w jednym miejscu. Szeroki wybór produktów, cen, mnogość wariantów. Pamiętaj, że dołączając do marketplace będziesz musiał opłacić abonament bądź prowizję od sprzedaży.    Sklepy market place wyróżniają się sporą konkurencyjnością.  Trzeba się czymś wyróżniać na przykład ceną bądź jakością. Przykładem takiej platformy jest Allegro, Amazon, OLX czy Media Expert.

Kolejny to platformy aukcyjne

Nie jest to typowy sklep internetowy, jest dostępny także dla osób fizycznych. Świetnym pomysłem jest zaczęcie działalności nierejestrowanej, na serwisach aukcyjnych. Masz tam możliwość przetestować własny pomysł na biznes.  Dzięki temu zyskasz poczucie bezpieczeństwa, bez wydawania majątku na rozbudowę sklepu internetowego.  Jest on dobrym pomysłem dopiero gdy jesteś pewien swojej marki, posiadasz fundusze na pozycjonowanie, reklamę swoich usług. Model na abonament, czyli z angielskiego SAAS to system typowo zamknięty.  Wynajmujesz w nim oprogramowanie od producenta, by z niego korzystać oraz sprzedawać. Do 3 najbardziej znanych należą Shoplo, Shoper, Redcart.

Jaki sklep internetowy wybrać? Sprzedaż w serwisach ogłoszeniowych

Są one alternatywne dla tych aukcyjnych. Te najbardziej znane to OLX, sprzedajemy oraz Gumtree. Czasem występują także na lokalnych serwisach z ogłoszeniami. Są one z reguły tańsze, ale i mniej oblegane. W tego typu serwisach ludzie poszukują używanych produktów.

Ranking sklepów internetowych- platformy dropshipingowe   

Trzy najbardziej znane platformy dropshipingowe to: WooCommerce, Prestashop oraz Magento.  

WooCommerce

WooCommerce opiera się o system CRM-WordPress. Zaczynając przygodę z WordPressem, trzeba najpierw opłacić hosting.  Najpierw sprawdź, jaki najlepiej wybrać.  Kolejny krok to wykupienie domeny. Jest to adres strony internetowej. Jego koszt to około 2000-10000 złotych. WooCommerce to system bogaty w rozszerzenia.  Ma on możliwość płatności online, wraz z przelewami, Blikiem i kartą.  Jest zintegrowany z paczkomatami, dostawcami.  Ma połączenie z Facebookiem, wysyła automatyczne wiadomości (maile) do klientów. Dzięki niemu masz możliwość udostępniać promocje oraz kody rabatowe. Świetną opcją jest także możliwość prowadzenia firmowego bloga, na stronie sklepu. Posiada zdolność wstawienia zdjęć oraz specjalną wtyczkę, która pomaga przy SEO. Zaletą sklepu opartego o WooCommerce jest praktyczność i estetyczny wygląd strony, dzięki czemu na pewno przyciągnie tłumy klientów!  Tworząc sklep samodzielnie, warto uczyć się od specjalistów! Artykuły blogowe i tutoriale mogą być Twoją inspiracją.

Prestashop.

Bardzo popularny silnik pod sklep internetowy. Działa on na licencji opensource, łatwo jest go dostosować do swoich preferencji estetycznych. Dodatkowym plusem sklepu jest jego darmowy wymiar, co jest sporym ułatwieniem przy zakładaniu sklepu. Żeby ruszyć z własną działalnością, musisz jak w przypadku dwóch poprzednich sklepów kupić hosting i domenę. Poza tym witryna jest zupełnie darmowa, ale musisz posiadać odpowiednią wiedzę. Dokładny koszt włączenia sklepu na Prestashop to między kilka a kilkadziesiąt tysięcy złotych. Następnym krokiem jest opłacenie go na FTP, możesz rozpocząć konfigurację. Oprócz tego masz jeszcze możliwość zostawienie sklepu w ręku fachowców.

Jakie funkcje ma Prestashop?

Między innymi jest to możliwość zarządzaniem magazynu.  Oprócz tego masz szansę wyboru języka.  W prosty sposób można eksportować produkty na portale aukcyjne. Jest też szeroki wybór płatności: kartą, czekiem bądź przelewem. Dużym plusem jest także szansa na dodawanie nieograniczonej liczby przewoźników. Jest to proste w obsłudze narzędzie, działasz w nim odruchowo. Łatwo się go rozbudowuje. Na plus działa także grupa działająca na Facebooku, grupa samopomocy.  Spory minus to fakt, iż trzeba samodzielnie i całościowo wypozycjonować go pod SEO. Jeśli chcemy, aby był widoczny, niezbędna jest podstawowa wiedza o SEO.  Jego szybkość, jest niska a czasem mamy w sklepie wiele produktów.  Prestashop jest więc dla nas, jeśli oczekujemy od silnika prostoty w działaniu oraz prędkości przy samodzielnym kreowaniu.

Magento

To jeden z najbardziej rozbudowanych silników sklepów internetowych. Jego oprogramowanie jest dostosowane do dużych sklepów, takich z rozbudowanymi systemami.  W porównaniu z Prestashop wypada o wiele lepiej, ponieważ ma więcej możliwości sprzedaży oraz administracji. Choć obsługa jest prosta i łatwo ją wyczuć, jest głównie skierowany do starych wyjadaczy ze względu na rozbudowanie. Koszt wprowadzenia sklepu w systemie Magento waha się między 9000-50000 złotych.  

Take drop czym jest i jakie są opinie na jego temat? Jaki sklep internetowy wybrać?

Jest to platforma nowej generacji, ułatwiająca sprzedaż. Konkretnie jest to w pełni zautomatyzowany system sprzedaży, powstały po wielu latach testowania i ciągłego udoskonalania. Jest ona skierowana dla każdego, nawet nieposiadającego umiejętności technicznych. Jednak każdy, kto chce ją nabyć, może uczestniczyć w specjalistycznych szkoleniach mających przygotowywać do samodzielnego prowadzenia sklepu. Może nie do końca samodzielnego, ponieważ na samym początku posiadasz opiekuna, który kieruje Twoją karierą i pilnuje postępów. By dostać się do projektu, musisz wypełnić ankietę, następnie zostaje podjęta decyzja o podjęciu współpracy.  W następnym kroku możesz już podejmować się sprzedaży!

                                                                                                                                  

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2021.

Zostaw nam swoje dane a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.