Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Jak zwiększyć sprzedaż online?

Sposoby na zwiększenie sprzedaży online

Jak zwiększyć sprzedaż online?

Dla udanej kampanii treści, zaangażowanie klientów jest równie ważne, jak widoczność w wyszukiwarkach. Nie tylko zwiększa świadomość Twojej marki, ale także pomaga poprawić rankingi SEO. 

Kiedy potencjalny klient odwiedza Twoją witrynę, a dokładniej stronę docelową zaprojektowaną wyłącznie dla Twoich usług, masz okrojony czas aby zaimponować klientowi, zanim opuści Twoją witrynę. W tym ograniczonym czasie musisz zapewnić , że Twoja usługa jest dla nich przydatna. Jeśli klienci zaczną opuszczać Twoją witrynę w krótkim czasie, zwiększy to współczynniki odrzuceń i zmniejszy Twoją pozycję w Google.

Zainwestuj w profesjonalna stronę internetową

 

Pierwsze wrażenie, jakie robisz na kliencie, to jedyne szanse, jakie możesz uzyskać online..

 

Dlatego, aby stać się autorytetem w swojej niszy biznesowej i cieszyć się lojalnym klientem, konieczne jest zaangażowanie klientów po zastosowaniu odpowiednich środków SEO i kampanii marketingowych, aby przyciągnąć klientów do swojej witryny.

Marketing zautomatyzowany uporządkuje Twoje działania i znajdzie najskuteczniejszy kanał komunikacji

 

Sposoby na zwiększenie sprzedaży online:

 

Zaoferuj nagrody lub zachęty użytkownikom, którzy z Tobą współpracują

 

Każdy chciałby dostać coś na koszt firmy, otrzymać darmowy e-book lub 30-dniowy okres próbny oferowanej subskrypcji. Musisz pokazać swoim użytkownikom, że doceniasz ich zaangażowanie w Twojej witrynie. Można to zrobić w tak prosty sposób, jak przypisywanie punktów jeśli  oddają się bardziej zaangażowanym czynnościom, takim jak komentarze, wątki dyskusyjne, fora z kwestionariuszami, instalacje aplikacji itp. Lub chwalą wysiłki jednego z użytkowników w poście na blogu. 

 Większość firm i marketerów nie zdaje sobie sprawy z tego, że zachęcając na początku użytkowników, mogą później osiągnąć większą lojalność i większą liczbę zakupów od zarejestrowanych osób.Oferując coś małego lub drobnego za darmo, użytkownicy są zachęcani do dłuższej współpracy i chętniej sięgają po programy generujące przychody w przyszłości. To dodatkowo zachęca innych czytelników do bardziej entuzjastycznego angażowania się w Twoją witrynę. Nie wahaj się więc z góry zaoferować czegoś za darmo swoim lojalnym obserwatorom.

 

Czat na żywo

 

Czat na żywo to bardzo skuteczna i opłacalna metoda zwiększania zaangażowania użytkowników w Twojej witrynie i zapewniania im spersonalizowanych usług. Jest to narzędzie, które zapobiega opuszczenia Twojej witryny przez klientów, którzy czują się zdezorientowani co do Twoich usług. Zamiast czekać na rozmowę telefoniczną z przedstawicielem klienta, klienci często wolą rozmawiać przez czat na żywo.

 

Czat na żywo ma najwyższy poziom satysfakcji klientów – 73% w porównaniu z 61% w przypadku e-maili i 44% w przypadku telefonów. Być może najlepszą cechą czatu na żywo jest możliwość gromadzenia danych konsumentów przy rozwiązywaniu problemów klientów. Możesz użyć tych danych, aby zapewnić im lepsze usługi później lub w celu lepszego kierowania kampanii marketingowych.

 

Dane, które możesz gromadzić, różnią się w zależności od świadczonych przez Ciebie usług, ale typowe zestawy danych obejmują dane demograficzne, preferencje i zainteresowania. Po prawidłowym zintegrowaniu tych danych, możesz oferować spersonalizowane oferty i usługi swoim klientom w oparciu o ich lokalizację i strefę czasową.

 

Ponadto istnieją aplikacje do czatu na żywo, które umożliwiają śledzenie aktywności użytkownika od momentu, w którym wszedł on na ścieżkę, do miejsca, w którym ją porzucił. Pozwala to zidentyfikować kroki o niskich i wysokich współczynnikach konwersji oraz współczynniku zaangażowania i odpowiednio zmodyfikować ścieżkę. Aplikacje do czatu na żywo pomagają również w identyfikowaniu nowych i powracających użytkowników, umożliwiając natychmiastowy dostęp do ich historii zakupów i zapewnianie szybkiej obsługi.

 

Wtyczki mediów społecznościowych:

 

Umieszczenie linków dostępu do mediów  społecznościowych w witrynie nie tylko angażuje klientów, ale także wykorzystuje ich własne sieci do zwiększania ruchu w witrynie. Możesz poprosić klientów o polubienie Twojej strony i śledzenie Cię w mediach społecznościowych lub udostępnianie treści na różnych platformach, takich jak Facebook, Twitter i LinkedIn, Pinterest itp.

Projekt baneru Social Media to darmowa forma reklamy pozwoli dotrzeć do większego grona odbiorców i zbudowania z nim bliskich relacji

 

Aby mieć pewność, że klienci wchodzą w interakcje z Twoją firmą na platformie społecznościowej, musisz mieć solidną strategię marketingu treści. Treść powinna być odpowiednia i dostosowana do klientów i ich potrzeb. Na podstawie Twojej firmy i świadczonych usług, musisz wymyślić idealne połączenie elementów wizualnych i pisemnych. Pamiętaj, że wizualizacje są atrakcyjne i łatwe do przyswojenia, tak jak w przypadku infografik, ale zaśmiecanie stron internetowych obrazami i multimediami powoduje, że strona ładuje się wolniej i jest trudniejsza w nawigacji.

 

Profesjonalne teksty na Twoja strona internetowa odegraja kluczowa role w przekazywaniu dobrego kontentu co wzbudzi w kliencie chęć ze skorzystania z oferowanej usługi

Co więcej, udostępnianie linków do mediów społecznościowych również poprawiają Twoją pozycję w nich. Klienci są bardziej skłonni zaufać Twoim produktom, gdy jesteś obserwowany  przez wielu użytkowników w mediach społecznościowych. Zwiększa również rankingi stron, ponieważ Google preferuje posty, które były udostępniane wiele razy na platformach społecznościowych.

Aby zbudowac swoja rozpoznawalnosc w sieci zainwestuj w obsługę Social Media

Skorzystaj z ankiet, aby zrozumieć motywy klientów:

 

Ankiety to dobry sposób na zwiększenie zaangażowania i utrzymania klientów. Wszystkie metody, które widzieliśmy powyżej, są dobre w zachęcaniu użytkowników do angażowania się w Twój biznes i między sobą, na przykład w wątkach dyskusyjnych i forach. Ale nie zapewniają wglądu w kluczowe wskaźniki dotyczące użytkownika. Oczywiście, korzystając z różnych narzędzi analitycznych, możesz zobaczyć, kiedy Twoja witryna uzyskuje maksymalny ruch i z jakiej lokalizacji, ale nie masz wglądu w motywy i wymagania klientów.

W tym miejscu pojawiają się ankiety. Nie jest konieczne wysyłanie indywidualnego e-maila do każdego z klientów, ponieważ taka forma nie będzie miała dużego zaangażowania. Możesz po prostu zamieścić ogólną ankietę na środku swojej strony internetowej lub z boku. Możesz zapytać użytkowników, jaki był motyw ich odwiedzenia na stronie i czy dostali to, co zamierzali, lub możesz skorzystać z tej okazji, aby przeanalizować efektywność swoich źródeł ruchu i zapytać ich, w jaki sposób dowiedzieli się o Twoim biznesie.

Pamiętaj, aby uwzględnić opcje przy polach wyboru, aby użytkownik mógł po prostu wybrać opcję, którą uważa za najlepszą. Ponadto, jeśli dodałeś sekcję komentarzy, ustaw ją jako opcjonalną, aby zainteresowani użytkownicy mogli wypełnić swoje opinie, a ci, którzy nie chcą, mogli ją pominąć.

Wątek do dyskusji / Sekcja komentarzy:

Na pewno często to słyszałeś – treść jest królem. Tworząc interaktywne treści, możesz zwiększyć zaangażowanie klientów, jednocześnie edukując swoich klientów i zwiększając świadomość marki. Treści interaktywne są bardzo skuteczne w edukowaniu klientów, a tym samym zwiększeniu ich zaangażowania.

 

Fora

 

Istnieje wiele sposobów nawiązywania interakcji z klientami. Nieco urozmaicaj swoje treści i poproś czytelników o opinię. Podobnie możesz tworzyć wątki dyskusyjne i fora, na których użytkownicy mogą omawiać Twoje usługi. Pomaga to również w identyfikowaniu problemów napotykanych przez klientów podczas przeglądania forów, ponieważ użytkownicy są często otwarci i mają większą swobodę wyrażania swoich opinii na forum z osobami o podobnych poglądach, a nie w wiadomościach e-mail, w których prosisz ich o opinię. Co więcej, bardzo aktywna sekcja komentarzy jest również znana z tego, że poprawia ranking w wynikach wyświetlania.

 

Ostatnie słowo

 

Ponadto istnieje wiele sposobów na zwiększenie zaangażowania klientów, takich jak udostępnianie wyskakujących powiadomień lub bardzo popularne opcje, takie jak transmisje strumieniowe na żywo i podcasty. Ale przede wszystkim potrzebujesz dobrych treści, do których Twoi klienci będą mogli się odnieść. Dostarczanie nieistotnych treści i po prostu zapychanie witryny słowami kluczowymi przyciągnie użytkowników do Twojej witryny, ale na dłuższą metę nie będzie wystarczająco skuteczne dla Twojej firmy. 

Co więcej, będziesz mieć bardzo niski odsetek zaangażowanych klientów, co nie będzie miało dobrego wpływu na Twój biznes. Zaangażowani klienci będą skuteczniej reprezentować Twoją firmę poprzez media społecznościowe, blogi, filmy, a nawet pocztę pantoflową.

Artykuły napisane przez wykwalifikowanych copywriterów to wciągające teksty przekonają czytelnika że to właśnie Twoją firmę ma wybrać

Twoja witryna jest podstawą Twojej obecności w Internecie. Dlatego upewnij się, że oprócz dobrze ukierunkowanej kampanii reklamowej stosujesz odpowiednią taktykę zaangażowania klientów. Przetestuj kilka metod i zobacz, które z nich wypadają najlepiej

 

                                                                                                                         Maciej Felczak

 

 

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2021.

Zostaw nam swoje dane a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.