Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

jak zwiększyć sprzedaż internetową 11 kroków do lepszego sklepu online

Jak zwiększyć sprzedaż internetową

Masz sklep online i zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż internetową? Jak zwiększyć sprzedaż? Pokażę Ci te 11 kroków do lepszej sprzedaży w internecie.

 

Jak zwiększyć sprzedaż internetową?

 

Z pewnością wiesz, że konkurencja na rynku e-commerce jest coraz większa. To sprawia, że nie wystarczy założyć sklepu i z założonymi rękami czekać na zyski. Sukces wymaga wysiłku i to przemyślanego. Nie masz satysfakcjonujących wyników ze swojego sklepu online? Jak zwiększyć sprzedaż w internecie? Co możesz zrobić, żeby Twoje starania nie poszły na marne? 

 

Jak zwiększyć sprzedaż internetową i  rozwinąć swój sklep online

 

Czy wiesz, że istnieje wiele sposobów na to, by Twój e-sklep funkcjonował lepiej?

 

  1. Nowe funkcje i unowocześnione rozwiązania. Spójrz na swoje strony sprzedażowe okiem klienta. Czy wszystko jest tak, jak być powinno? Czy strona działa poprawnie i szybko się ładuje? Klienci lubią mieć wszystko jasno pokazane i wiedzieć, za co płacą. Np. jeśli guzik „Dodaj do koszyka” będzie widoczny już na stronie kategorii, można w ten sposób zwiększyć liczbę kupujących.
  2. Usuń rozpraszacze. Strony powinny być proste, przejrzyste i funkcjonalne. Lejek sprzedażowy powinien prowadzić do szybkiej finalizacji transakcji. 
  3. Sprawdzaj, jak działają nowe funkcje. Przetestuj nowoczesne rozwiązania, które wprowadziłeś. To, że coś działa u innych, nie oznacza, że sprawdzi się u Ciebie. 
  4. Spersonalizuj ofertę. Klient interesuje się jednym z Twoich produktów? Zaproponuj mu podobne towary czy usługi. Zastanawia się np. nad zakupem rodzynków w Twoim sklepie? Pokaż mu suszone daktyle, morele i orzechy.
  5. Określ przyczyny rezygnacji. Czy wielu użytkowników porzuca koszyki w Twoim sklepie internetowym? Jakie mogą być przyczyny? Może koszty wysyłki są dla nich nieakceptowalne? Działasz w branży, w której konsumenci chcieliby obejrzeć czy dotknąć towar, np. ubrania, buty, produkty spożywcze itp.? A może nie chcą zbyt długo czekać na dostawę? Obawiają się pomyłek w wysyłce? Boją się o bezpieczeństwo płatności? Chcieliby porozmawiać ze sprzedawcą? Postaraj się odpowiedzieć na te lęki. Umieść dużo dokładnych zdjęć produktu, dodaj opinie zadowolonych klientów, ujawnij wszystkie koszty dodatkowe, np. gwarancji, ubezpieczenia itp. 
  6. Strategia SEO. Dzięki jej ustaleniu będziesz mógł zaplanować odpowiednie działania, tak by wyszukiwarki umieszczały Twoją stronę sprzedażową na wysokich pozycjach. Nie chodzi tu tylko o słowa kluczowe, które powinny występować w treściach, jakie umieszczasz, ale także o kwestie techniczne, takie jak np. adresy URL.

Jak zwiększyć sprzedaż internetową i poprawić  funkcjonowanie sklepu? 

  1. Ułatw klientom poruszanie się po Twoim sklepie. Strony muszą być czytelne, a obsługa intuicyjna. Jeśli użytkownicy nie będą mogli szybko znaleźć tego, czego szukają, przeniosą się gdzie indziej.
  2. Czy słyszałeś o m-commerce? Dopasuj swoją stronę sprzedażową do różnych urządzeń. Coraz więcej klientów przegląda oferty sklepów na urządzeniach mobilnych, tabletach i telefonach. Strony powinny być proste w obsłudze i intuicyjne.
  3. Wprowadź multichannel lub omnichannel. Ten pierwszy to sieć, jaką budujesz wokół swojego sklepu internetowego. W jej skład może wchodzić np. sklep stacjonarny, Facebook, You Tube, artykuły sponsorowane itp. Do każdego ustalasz strategię. Omnichannel to kolejny krok. Polega na tym, że synchronizujesz ze sobą różne kanały sprzedaży, opracowując do nich wspólną strategię.
  4. Wprowadź wysokie standardy etyczne i ekologiczne. Coraz więcej użytkowników zaczyna doceniać wysiłki właścicieli e-sklepów, dotyczące dbałości np. o nieplastikowe opakowanie czy naturalne materiały użyte do produkcji danych towarów.
  5. Social media to must-have każdego przedsiębiorcy. Umożliwią Ci nawiązanie kontaktu z nowymi potencjalnymi konsumentami. Zastanów się, w jaki sposób możesz zbudować swoją społeczność, zaangażować ją i dać się jej poznać od najlepszej strony. Podążaj za trendami, organizuj konkursy, pisz opinie, umieszczaj zdjęcia, dziel się wrażeniami itp. Bądź interesujący.

Sklep online ー oczekiwania a rzeczywistość

 

Nie musisz stosować od razu wszystkich wyżej wymienionych pomysłów. Ale zastanów się, co mógłbyś wdrożyć, by więcej zarabiać. Aby ulepszyć działanie Twojego e-sklepu, powinieneś poświęcić mu nieco czasu i energii. Pamiętaj, że zbudowanie reputacji w internecie wymaga czasu. Ponadto ważne jest posiadanie po prostu dobrych produktów. Inaczej wszystkie te działania nie przyniosą spodziewanych efektów. Postawienie się w roli konsumenta, wprowadzenie nowych rozwiązań, opracowanie strategii wymaga kreatywności i współpracy całego zespołu sprzedażowego. Daj sobie czas i uzbrój się w cierpliwość, a zobaczysz, że Twoje wyniki się poprawią.

 

Jeśli chcesz ulepszyć swoją działalność, ale nie wiesz, jak, zajrzyj tutaj i przekonaj się, jak pracują prawdziwi starzy wyjadacze w tych kwestiach.

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.