Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Jak zareklamować swoją firmę?

błędy w identyfikacji wizualnej marki

Jak zareklamować firmę jeśli nie masz pieniędzy na zatrudnienie agencji reklamowej, oto jak zacząć tworzyć własne reklamy?

 

jak zareklamować firmę masz 3 mozliwości:

Online: Przeważnie płatne wyszukiwania lub kampanie PPC w Google i innych witrynach (linki sponsorowane na początku wyników Google)

 

Radio: Krajowe i regionalne.

Drukowane: Gazety i czasopisma.

jak zareklamować firmę? Zaprojektowanie plakatu skutecznie rozreklamuje Twoje usługi na rynku. jak zareklamować firmę Każde medium wymaga innego podejścia i na początku kampanii musisz zdecydować o swoim celu. Czy celujesz w branżę czy społeczeństwo? Czy Twój rynek znajduje się na małym obszarze geograficznym, krajowym lub międzynarodowym? Ogłaszasz specjalną ofertę lub wyprzedaż? Czy zabiegasz o zapytania (np. O przesłanie broszury)? Rekrutujesz nowych pracowników? Cele te określą ton i tempo treści reklamowych oraz ich szczegółowość. Gdy już jasno określisz cel, będziesz mógł rozwinąć swoje pomysły i napisać atrakcyjną reklamę. 

Uwaga: Reklama musi się wyróżniać!

Zainteresowanie: musi być istotne dla konsumenta.

Pożądanie: musi sprawić, że klient będzie tego chciał.

Działanie: Musi przekonać klienta do działania.

Dopracowane opisy produktów i kategorii zostaną docenione przez jego użytkowników. Zleć napisanie profesjonalnych tekstów.

 

Kampanie online

 

Płatne kampanie w wyszukiwarce są szeroko stosowane przez małe i średnie firmy. Na przykład Google AdWords umieszcza tekst reklamy powyżej, poniżej lub z boku określonego zestawu wyników wyszukiwania Google. W ten sposób firmy mogą tworzyć własne reklamy wszędzie tam, gdzie uznają, że będzie to najbardziej efektywne. Na przykład sprzedawca wyposażenia wnętrz mógłby zapłacić za przestrzeń reklamową za każdym razem, gdy wyszukuje się hasło „podłoga”.

To proste. Piszesz krótką reklamę swojej firmy, używając mocnych fraz i słów kluczowych. Za każdym razem, gdy klient wyszukuje w Google te słowa i wyrażenia, Twoja reklama zostanie wyświetlona wraz z linkiem do Twojej witryny, a Google naliczy opłatę za każdego klienta odwiedzającego Twoją witrynę.

Zwięzłość jest niezbędna, aby się wyróżnić, ważne jest, aby wybrać frazy i słowa, które będą przyciągać klientów, którzy będą z Tobą robić interesy. Ponieważ płacisz za kliknięcie, wolisz jakość, a nie ilość. Zaoferuj określony produkt lub usługę, podkreślając, co wyróżnia Twoją ofertę. Jeśli możesz, powtórz słowa kluczowe. Zawsze dołączaj wezwanie do działania, takie jak „kup”, „pobierz”, „zobacz”, „zamów”. Upewnij się, że adres URL prowadzi klienta do konkretnej oferty, a nie do Twojej strony głównej.

Należy pamiętać, że wszystkie wyszukiwarki mają ścisłe wytyczne dotyczące tego, na co będą pozwalać, a czego nie. Na przykład Google nie zezwala na wykrzykniki, powtarzające się słowa (np. „Niskie, niskie ceny”) lub twierdzenia, że ​​jest „najlepszy” lub „nr 1”, chyba że można je zweryfikować. Zleć napisanie tekstu reklamowego lub skutecznego hasła do kampanii reklamowej, plakatu lub katalogu

 

Kampanie radiowe

 

Typowy słuchacz radia pracuje w domu lub prowadzi samochód, więc zaangażowanie go może być wyzwaniem. Najlepiej zacząć od najważniejszej części wiadomości, np. „Po raz pierwszy w sprzedaży w Polsce….. Przedstaw nazwę swojej firmy i nie bój się jej powtarzać ani nazwy produktu. Skoncentruj się i nie marnuj cennych 20–30 sekund na przedstawianie listy produktów lub usług, które masz w ofercie. W 30-sekundowej reklamie będziesz mógł użyć tylko 60-70 słów.

Dobrą techniką dla radia jest pisanie zarówno dla oka, jak i dla ucha. Spróbuj zachęcić klienta korzyściami płynącymi z Twojej usługi, np. „Usiądź wygodnie i napij się dobrego wina i obejrzyj film, ponieważ nasza firma opiekuje się Tobą z naszym alarmem antywłamaniowym ABC”. Zakończ wezwaniem do działania, aby zadzwonić lub odwiedzić lokal lub witrynę internetową. Jeśli masz czas, dwukrotnie przeczytaj numer telefonu lub adres. Pamiętaj, że w zależności od sektora, w którym działasz, może być konieczne umieszczenie na końcu zastrzeżenia.

 

Kampanie prasowe

 

Ze wszystkich mediów drukowanych Twoja firma najprawdopodobniej będzie potrzebować miejsca w gazecie krajowej lub lokalnej albo w magazynach branżowych. Zapoznaj się z reklamami w poprzednich wydaniach preferowanej publikacji, aby dowiedzieć się, co działa. Poproś publikujących o wskazówki i pomoc, jeśli jej potrzebujesz. Skoncentruj się na jednym, jasnym przesłaniu, które ma przekazywać Twoja reklama. Użyj nagłówka i ilustracji  lub fotografii, aby przyciągnąć uwagę klienta. Może nadszedł czas, aby Twoja firma miała slogan? Popracuj nad tym!

Staraj się, aby Twoje podejście było proste i zwięzłe. Wiesz, czego chcą Twoi klienci, więc wykorzystaj przestrzeń, aby powiedzieć im, że możesz spełnić ich potrzeby. Zawsze podawaj swoje dane kontaktowe i linki do mediów społecznościowych.

W magazynach branżowych możesz sobie pozwolić na podanie więcej szczegółów na temat swojego produktu lub usługi, a nawet pozwolić na odrobinę żargonu. Napisanie profesjonalnych tekstów możesz zlecić wykwalifikowanym copywriterom  które wzbudza w odbiorcy chęć przeczytania i nabycia produktu.

 

4 PUNKTY AKCJI

1. Zdecyduj, co konkretnie chcesz reklamować. Ważne jest, abyś był skoncentrowany.

Masz pomysł na produkt, usługę, kampanię Zespół Projektowy składający się ze specjalistów z różnych zakresów wesprze Cię w Twojej inicjatywie

2. Zbadaj opcje między internetem, radiem i drukowaniem. Każde medium ma swoje zalety. Upewnij się, że wiesz, co jest najlepsze dla Twojej firmy.

3. Zapoznaj się z wieloma przykładami reklam, w tym z reklamami konkurencji. Wszędzie można znaleźć inspirację.

4. Wymyśl hasło dla swojej firmy. Jest to niezbędna część uruchomienia strategii reklamowej.

 

 Profesjonalny branding firmy sprawi, że Twój wizerunek będzie spójny umocnić swoją markę i wzbudzisz zaufanie odbiorców Każdy wysiłek marketingowy, który podejmujesz, powinien zwiększać świadomość marki wśród docelowych odbiorców. Ale tak jak w przypadku wszystkich aspektów prowadzenia udanego biznesu, bądź przygotowany na cierpliwość i próbowanie nowych metod skutecznego promowania swojej firmy.

 

 Maciej Felczak

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.