Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Jak wypozycjonować stronę?

Jak wypozycjonować stronę www?

Nie wiesz jak wypozycjonować stronę www, a wiesz, że na pozycję strony w wyszukiwarce wpływa wiele elementów. Przedstawiamy najważniejsze z nich:

Jak wypozycjonować stronę dowiesz się w kilku naszych punktach

1. Indeksowanie, czyli sprawdzenie czy twoja strona pojawia się w wyszukiwarce google.

Najprościej sprawdzić to wpisując w oknie przeglądarki google następujące hasło: site:nazwatwojejstrony.pl. Dzięki temu sprawdzisz nie tylko czy twoja strona pojawi się na pierwszej pozycji, ale także jak się prezentuje jej strona główna oraz podstrony. Jeśli nie widzisz swojej strony w wyszukiwarce możesz wysłać prośbę o zindeksowanie. Zrobisz to np. za pomocą Google Search Konsole. Najpierw sprawdzasz adres URL za pomocą narzędzia, a następnie klikasz „poproś o zindeksowanie”.

2. Adres URL

Zanim w ogóle przystąpisz do użytkowania swojej własnej stron internetowej musisz zadbać o to, alby twój adres był przejrzysty. Nie może
w adresie URL znajdować się skomplikowanych znaków ani długich nazw. Jest to bowiem jednym z kluczowych i najważniejszych elementów w  pozycjonowaniu. Jeśli zauważysz, że twoja nie posiada takiego adresu możesz zmienić to w ustawieniach swojej strony. Na WordPress możesz to zrobić w sekcji „ustawienia własnych odnośników” a następnie ustaw według „nazwy wpisu”.
PRZYKŁAD: tings.pl/produkt/profesjonalna-strona-internetowa/ a nie: tings.pl//?g=9968 czy tings.pl/2021/05/15/produkt/

3. Treść na stronie

To co zamieścisz we wpisie ma diametralny wpływ na to, na którym miejscu znajdzie się twoja strona w wyszukiwarce. Głównym elementem nad którym musisz popracować to tytuł. Musi być chwytliwy i zaczynać się od często wyszukiwanego słowa w sieci. Nagłówek ma zachęcać do dalszego czytania, ale nie zdradzać treści. Sama treść musi zawierać najistotniejsze informacje, słowa kluczowe, linkowanie wewnętrzne oraz zdjęcia (zdjęcie główne ma pomóc w przyciągnięciu klienta).

4. Kategorie oraz tagi

Podziel swoje wpisy na odpowiednie kategorie. Dzięki temu twoja strona nie tylko będzie wyglądać schludniej, ale również wpłynie to na jej pozycję. Dobór odpowiednich tagów zawierających kluczowe słowa jest również bardzo istotne.

5. Częstotliwość wpisów

Publikuj treści jak najczęściej. Ważna jest systematyczność by klient czuł, że coś „się dzieje”. W ten sposób zwiększasz ruch na stronie. Nie zaniedbuj umieszczania treści na stronie.

6. Nie duplikuj

Unikaj duplikowania cudzych wpisów. Strony, które znajdują się na górze wyszukiwarki to te, które wyróżniają się unikatową treścią a także wyprzedzają konkurencję. W szczególności widać to w przypadku blogów tematycznych.

7. Certyfikat SSL

Certyfikat SSL zapewnia poufność i bezpieczeństwo wszystkich przesyłanych informacji na stronie, po pocztę e-mail aż do danych użytkowników. Bez tego zmniejszysz swoją wiarygodność oraz bezpieczeństwo.

8. Płatne reklamy

Jeśli nie jesteś pewien czy potrafisz samodzielnie wypozycjonować stronę, możesz skorzystać z płatnej reklamy, dzięki czemu twoja strona znajdzie się na samej górze wyszukiwarki.

Benita Laskowska

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2021.

Zostaw nam swoje dane a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.