Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Jak praktyki Lean i automatyzacja w firmie mogą przekształcić Twój biznes

Przedsiębiorca, automatyzacja w firmie wizerunek, zarabiamy, agencjainteraktywna, budowaniemarki

Praktyki Lean i automatyzacja w firmie

automatyzacja w firmie  i zarządzanie praktykami cyfrowymi może usprawnić i rozwinąć Twoją firmę.  Automatyzacja w firmie  i zarządzanie praktykami cyfrowymi może pomóc w budowaniu trwalszych relacji z klientami. Wiele firm obawia się automatyzacji i sztucznej inteligencji dehumanizujących relacje z klientami. Przyjęcie tej nowej technologii doprowadzi do bardziej znaczących i osobistych interakcji z klientami. Wielu właścicieli małych – a nawet większych – praktyk uważa, że ​​automatyzacja lub sztuczna inteligencja (AI) nie ma do odegrania żadnej roli w ich miejscu pracy, martwiąc się, że może to doprowadzić do odczłowieczenia praktyk zawodowych, co doprowadzi do słabego kontaktu z klientami.

 

Zarządzanie praktykami

Wprowadzenie cyfrowego zarządzania praktykami i „odchudzonych” systemów – minimalizacja strat przy jednoczesnej maksymalizacji produktywności. Wszystko to może usprawnić i rozwinąć Twój biznes, a także pomóc w budowaniu trwalszych relacji z klientami. Głównym celem jest usystematyzowanie jak największej liczby procesów, w tym zadań wykonywanych ręcznie, takich jak e-maile do klientów, ewidencja i listy płac. Przyjrzyj się każdemu procesowi, aby zobaczyć, co można zautomatyzować.

Kiedyś w całej branży obawiano się, że automatyzacja i wykorzystanie sztucznej inteligencji może skutkować mniej spersonalizowaną usługą. Obawa, że ​​roboty przejmą naszą pracę, a klienci zapłacą mniej za zautomatyzowane usługi, jest nadal powszechna nawet teraz; Jednak okazało się, że jest odwrotnie – sztuczna inteligencja uwalnia zespół do lepszej obsługi klientów. System Startcrm pomoże zorganizować prace, ustawić priorytety wykonywanych zadań oraz analizować przebieg jej realizacji

 

Zasady Lean i automatyzacja w firmie

Wdrożenie zasady Lean (wartość, strumień wartości, przepływ, przyciąganie i doskonałość) w firmie, zmniejszy  liczbę potrzebnych funkcji administracyjnych i wsparcia. Oznacza to, że ​​główny zespół może skupić się na lepszej obsłudze klientów. Ta swoboda pozwala budować prawdziwe i trwałe relacje z klientami, czyniąc Cię częścią ich zespołu, a nie usługą zewnętrzną, którą mógłby wykonać każdy. Tworzy całkowicie inną relację; stajesz się bardziej zaufanym doradcą niż licznikiem  przetwarzającym liczby. Co ważne, klientom spodoba się fakt, że poświęcasz więcej czasu na strategiczne myślenie o ich biznesie, zamiast poświęcać czas na procesy, które można zautomatyzować.

Zatrudnij firmę zewnętrzna której działania przełożą się na sukces Twojego przedsięwzięcia a Ty wygospodarujesz sobie więcej czasu na inne obszary  Swojej działalności

 

Jak wdrożyć praktykę Lean i automatyzacja w firmie

Można szybko i łatwo zaoszczędzić, wdrażając strukturę Lean dla każdej firmy na dowolnym etapie. Na przykład jeden z procesów, polega na badaniu prostego zadania, którego wykonanie zajęło by trzy dni w ciągu miesiąca. Zautomatyzowanie tego procesu i naciśnięcie jednego przycisku zajmuje jednej osobie z zespołu jedną sekundę.

Kolejną łatwym krokiem usprawniającym proces sprzedażowy jest automatyzacja wiadomości e-mail do klientów. Chciałbyś utrzymać osobisty kontakt z każdym klientem. Jednak wraz z rozwojem firmy dostrzeżesz, że jest to niemożliwe; zamiast spędzać cały czas na pisaniu spersonalizowanych wiadomości e-mail, będziesz mógł spędzać czas w innych kluczowych obszarach organizacji. Stopka mailowa będzie Twoja wizytówka w sieci zawiera ona wszystkie niezbędne informacje pozwalające na szybki kontakt z Tobą

Obie proste automatyzacje opisane powyżej pozwolą zaoszczędzić czas członkom zespołu, który może teraz skupić się na budowaniu osobistych, znaczących relacji z klientami i stawianiu ich priorytetów na pierwszym miejscu, co jest podstawą dobrego zarządzania klientami.

                                                                                                                          Maciej Felczak

 

 

 

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.