Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane umożliwiają promocję marki, produktu, czy usługi oraz są niezwykle korzystne dla wizerunku firmy. Jeżeli jesteś początkującym copywriterem albo osobą, która prowadzi firmę i sama chce napisać artykuł sponsorowany na swój portal, to ten tekst jest właśnie dla Ciebie. W niniejszej publikacji postaram się przeprowadzić Cię po wszystkich etapach pisania artykułu sponsorowanego. Pomogę Ci wykorzystać potencjał, jaki w nich drzemie.

 

Jak napisać artykuł sponsorowany?

 

Artykuł sponsorowany to bez wątpienia jeden z najlepszych sposobów na wyróżnienie się w internecie. Może zapewnić większy ruch, poprawić wizerunek firmy, zapewnić zaufanie, ale przede wszystkim jego głównym celem jest zwiększenie sprzedaży. Jeżeli użytkownik chce napisać tekst, który ma być opublikowany w sieci, musi zrobić to umiejętnie.

 

Po co tworzyć artykuły sponsorowane?

 

Artykuł sponsorowany powstaje w celu promocji jakiejś marki, produktu lub usługi. Treści tworzą zaplecze linków, ale również rozpowszechniają i reklamują konkretną firmę w różnych miejscach w internecie. To wszystko pozwala dotrzeć do nowych odbiorców i potencjalnych klientów. Istnieje wiele rodzajów artykułów sponsorowanych. Dobrze napisany tekst przyciągnie użytkowników sieci, którzy będą wysyłali do siebie linki. Wygeneruje to mnóstwo nowych wejść na stronę internetową. Do najlepszych form artykułu sponsorowanego należą:

 

  • artykuł edukacyjny,
  • poradnik,
  • tekst informacyjny,
  • wywiad.

 

Jak stworzyć artykuł sponsorowany?

 

Nie ma idealnej recepty na stworzenie artykułu sponsorowanego. Wszystko zależy, jakiej branży dotyczy tekst oraz do jakiej grupy docelowej jest skierowany. Ważne jest aby jego struktura, przekaz i treść były dokładnie przemyślane, a przede wszystkim napisane niebanalnie. Zapoznając się ze wskazówkami poniżej, użytkownikowi łatwiej będzie zrozumieć, na czym polega tworzenie artykułów sponsorowanych.

 

Pisanie dla czytelników

 

Każdy publikacja ma konkretną grupę odbiorców. Twórca musi dostosować tekst do osób, które będą go czytały. Należy dopasować zarówno tematykę, jak i słownictwo. Wiele zależy od tego, na jakiej stronie internetowej pojawi się tekst. Warto na to zwrócić szczególną uwagę i dostosować styl treści, który jest znany użytkownikom lub odbiorcom danego portalu. 

 

Nie popełnianie błędów językowych

 

Błędy i ubogi język sprawia, że tekst jest źle odbierany przez użytkownika. Ciężko zrozumieć jego najważniejsze myśli. Nie trafia w gusta odbiorcy i porzucany jest w kilka sekund. Piszący powinien zadbać aby w tekście nie było rażących błędów językowych. Jeżeli osoba ma problem z tworzeniem niebanalnych tekstów, warto zlecić napisanie artykułu sponsorowanego specjaliście. Wtedy pewne będzie, że jego wysoka wartość językowa i merytoryczna zatrzyma klienta na dłużej. 

 

Zaciekawienie historią w artykuł sponsorowany

 

Artykuły sponsorowane nie mają na celu nachalnej i bezpośredniej sprzedaży. Ich zadaniem jest informowanie użytkowników sieci o firmowych ofertach. Powinny stanowić reklamę natywną. Nie mogą zatem skupiać się na reklamowym charakterze tekstu, ale na jego użyteczności. Treść, którą pisze twórca, musi być wyjątkowa, niebanalna i mieć dużą wartość. Klient powinien zyskać coś po przeczytaniu jej. Należy dać jasno do zrozumienia, że udostępniony artykuł jest sponsorowany. Jeżeli właściciel firmy nie zrobi tego może odczuć skutki wizerunkowe

 

Opowiedzenie o firmie w wyjątkowy sposób artykuł sponsorowany o firmie

 

Wiele artykułów sponsorowanych tak bardzo przechwala firmę, że wygląda to sztucznie i mało profesjonalnie. Psuje to odbiór całego tekstu, nawet gdy pozostała treść jest ciekawa. Należy pokazać swoją firmę w inny sposób. Wyróżnić jej najważniejsze cechy, wartości jakimi się kieruje oraz podkreślić różnorodność i odmienności od konkurencji. Z artykułu sponsorowanego nie należy tworzyć gładkiej wizytówki firmy

 

Pisanie artykułów sponsorowanych nie jest najłatwiejszym zadaniem. Należy dbać o wiele aspektów, ponieważ każda nieścisłość zostanie szybko zweryfikowana przez użytkownika. W tekście postarałem się przedstawić kilka cennych wskazówek, w jaki sposób tworzyć artykuły sponsorowane, żeby miały siłę przebicia w sieci. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej zapraszam – TUTAJ.

 

Bartłomiej Tokarski

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.