Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
E-learning gdzie sprzedawać

E-learning — jak sprzedawać w internecie?

 E-learning, Produkty e-learningowe, czyli różnego rodzaju szkolenia, kursy, webinary w ostatnim czasie święcą swoje triumfy i pozwalają sporo zarobić. Czy chciałbyś podłączyć się pod ten trend? Jak to zrobić?

Jak przygotować i sprzedawać produkty e-learningowe?

Jesteś specjalistą w jakiejś dziedzinie? Chciałbyś się podzielić wiedzą z tego zakresu? Możesz sprzedawać swoją wiedzę i na niej zarabiać. Form e-learningu jest wiele, każdy łatwo dopasuje metodę do swoich preferencji. A także do charakteru swojej wiedzy. Możesz robić webinary, pisać e-booki, robić filmiki lub nagrywać audio. E-learning w domu zdobywa wielu klientów, którzy nie chcą tracić czasu na dojazdy na stacjonarne szkolenia. Na czym polega e-learning? Jak sprzedawać produkty e-learningowe?

E-learning ー co to? Formy e-learningu

Co to jest e-learning? To po prostu szeroko pojęte metody nauczania, wykorzystujące nowoczesne technologie informatyczne, które użytkownik może odbierać dzięki użyciu komputerów, tabletów, telefonów itp., studiując samodzielnie.

 

Jakie są formy e-learningu?

Można znaleźć ich wiele. Najpopularniejsze z nich to:

  1. E-learning ー wideo to popularny sposób, by przekazywać wiedzę. Możesz robić to osobiście, przy włączonej kamerze albo zrobić np. prezentację i ją prezentować spoza wizji. Lub połączyć obie te metody. 
  2. E-learning ー audio polega na nagrywaniu samego głosu prowadzącego, który w sposób obrazowy wyjaśnia dane kwestie. Jest to idealne dla osób, które mają mało czasu, a chcą się uczyć np. podczas jazdy samochodem.
  3. E-learning ー e-booki są obecnie szalenie popularne; wynika to z faktu, że łatwiej je napisać niż tradycyjną książkę. Mogą mieć zarówno 300, jak i 30 stron. Możesz napisać ją sam lub zlecić doświadczonemu copywriterowi. W takiej sytuacji autor-widmo przekazuje Ci prawa do swojego utworu. Ty możesz nim dowolnie rozporządzać. E-book ma taką zaletę, że nie musisz ponosić większości kosztów wydawniczych. Cenę również ustalasz sam, nie dzieląc się z wydawcą.

Platformy szkoleniowe e-learningu

  1. E-learning ー platformy szkoleniowe, do których dostęp uczestnicy dostają po wpłaceniu odpowiedniej sumy. Czasami są one darmowe i wymagają jedynie zalogowania się. Można tam znaleźć całą gamę zadań, nagrań lektorów, quizów itp.
  2. E-learning ー webinary. Z pewnością nie raz widziałeś np. na You Tube reklamy z propozycją zapisania się na darmowy webinar. Prowadzący przekazuje na nich wiedzę (często jest to wiedza dla początkujących lub średniozaawansowanych w danej dziedzinie). Jednocześnie proponuje zakup zaawansowanych kursów dla chętnych. Ta forma ma dużą zaletę w postaci możliwości widzenia prezentera na żywo i zadawania mu pytań w czasie rzeczywistym. Oczywiście webinar można nagrać i udostępniać za darmo lub za opłatą.
  3. E-learning ー abonament. Polega na tym, że uczestnik otrzymuje dostęp do danej wiedzy (można tu połączyć kilka wyżej wymienionych metod) na czas, do kiedy opłacił abonament. Dzięki temu ma stały dostęp do tego, co go interesuje, a Ty ー stałego klienta. Taki sposób bywa często stosowany, gdy szkolenie jest duże, długotrwałe i drogie.

Zastanów się, którą formę preferujesz i jaka będzie najlepsza, by przekazać wiedzę, którą posiadasz?

 

E-learning ー gdzie sprzedawać?

Aby sprzedać swój produkt, możesz się zdecydować na platformę zewnętrzną lub też robić to we własnym zakresie. Np. na swojej stronie internetowej. W tym pierwszym przypadku twórcy jest łatwiej. Nie musisz kłopotać się tymi wszystkimi kwestiami technicznymi, które artystycznym duszom spędzają sen z powiek. Nie jesteś też zobligowany do prowadzenia własnej działalności i dodatkowo otrzymujesz wsparcie. Jednakże za ułatwienia trzeba będzie zapłacić. Przykładem takiej platformy są Udemy, Teachable.

 

Sprzedawanie produktów e-learningowych samodzielnie powoduje, że cały zysk idzie do Twojej kieszeni. Budujesz w ten sposób też swoją markę i renomę. Jednakże kwestie techniczne są na Twojej głowie. Musisz też zadbać o rozreklamowanie np. swojego kursu. Możesz być zmuszony do poniesienia kosztów marketingu i założenia własnej firmy.

platforma E-learning — jak sprzedawać?

Trudno rozstrzygnąć, który sposób będzie lepszy. Weź pod uwagę wszystkie czynniki, jakie mogą wpłynąć na Twoją decyzję. Np. czy masz czas robić kampanię marketingową, jakiego rodzaju wiedzę przekazujesz, czy chcesz komuś zlecić kwestie techniczne itp.

 

Odwagi! Ludzie od dawna wiedzą, że inwestycja w wiedzę zawsze się opłaci. A szybki rozwój internetu i nowych technologii ułatwił szkolenie się na dowolny temat. Stąd taki boom na naukę przez e-learning. Czemu Ty nie miałbyś skorzystać z tego trendu i zacząć zarabiać na tym, co kochasz i co cię naprawdę interesuje?

 

Jeśli nie czujesz się mocny w kwestiach technicznych, jest zespół, którego członkowie doskonale się w nich orientują. Potrzebujesz pomocy? Zajrzyj tutaj.

 

Iwa E.

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2021.

Zostaw nam swoje dane a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.