agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Dlaczego strona internetowa za 7 tysięcy jest lepsza od tej za 2 tysiące?

Spis treści:

  1. Strona internetowa – różnice pomiędzy tą dobrą a tą złą
  2. Strona internetowa – od czego zależy jej cena?
    1. Przejrzystość i czytelność
    2. Oprawa graficzna
    3. Treści
    4. Szybkość
    5. Optymalizacja
    6. Responsywność
    7. Bezpieczeństwo
  3. Podsumowanie

W dzisiejszych czasach strona internetowa jest nieodzownym elementem działalności każdej firmy. Stanowi ona wizytówkę, za pomocą której promujesz swoją markę i pozyskujesz Klientów. Jednak aby tak się stało, nie wystarczy, żeby była ona jedynie atrakcyjna wizualnie. Co składa się na dobrą stronę? I dlaczego ta za 7 tysięcy jest lepsza od tej za 2? Sprawdźmy, o co należy zadbać.

Strona internetowa – różnice pomiędzy tą dobrą a tą złą

Strony internetowe służą m.in. do zaprezentowania w formie wizualnej informacji o firmie. Można porównać je zarówno do drogich telewizorów w rozdzielczości Full HD, jak i tych tańszych o słabej jakości obrazu. Na jednych i na drugich obejrzysz film, ale wrażenie, jakie Tobie pozostanie, będzie diametralnie inne.

Nieprofesjonalne strony, podobnie jak w przykładzie z telewizorami, nie spotkają się z pozytywnym odbiorem, a co za tym idzie, nie przyciągną uwagi potencjalnych Klientów. Cena jest głównym czynnikiem wpływającym na ich jakość i to właśnie na jej podstawie można przewidywać jakich efektów należy się spodziewać.

Strona internetowa – od czego zależy jej cena?

1. Przejrzystość i czytelność

Przejrzysta strona powinna być intuicyjna w obsłudze po to, aby klienci szybko zorientowali się gdzie znajdą interesujące ich informacje.

2. Oprawa graficzna

Wygląd strony odzwierciedla profesjonalizm Twojej firmy. Liczy się pierwsze wizualne wrażenie, żeby użytkownik chciał w ogóle zacząć ją przeglądać. Dlatego warto zadbać o kreatywny projekt graficzny.

3. Treści

Dobra strona internetowa powinna zawierać opis firmy i jej produktów oraz posiadać bloga budującego wizerunek marki jako eksperta w danej dziedzinie. Artykuły blogowe powinny być zoptymalizowane pod kątem SEO. Dlatego należy zatrudnić copywritera, który zadba o odpowiednie nasycenie tekstów słowami kluczowymi.

4. Szybkość

Tańsze strony z reguły wczytują się wolniej, co może zniechęcić do ich przeglądania. Dodatkowo przekłada się to na ich niższą pozycję w wyszukiwarkach internetowych.

5. Optymalizacja

Możesz mieć najpiękniejszą wizualnie stronę na świecie, ale bez dobrej optymalizacji nie będzie miała ona szans zaistnieć w sieci. Trzeba zadbać o odpowiednie pozycjonowanie, na które składa się zarówno optymalizacja kodu strony www, jak i treści na niej zawartych. Jeżeli chcesz, aby Twoja strona była poczytna, to warto skorzystać z pomocy doświadczonego developera. 

6. Responsywność

W dzisiejszych czasach ludzie coraz częściej przeglądaj strony na swoich telefonach komórkowych. Dlatego należy zadbać o ich czytelności i responsywność nie tylko na komputerze, lecz także na urządzeniach mobilnym. Będzie wymagać to większego nakładu pracy i pieniędzy, jednak jest niezbędne, żeby zaistnieć w sieci.

7. Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo strony internetowej jest kluczowe nie tylko dla Twojej firmy, lecz także Twoich klientów. Ataki hakerskie przekładają się na utratę danych i wypadnięcie strony z pozycji w wyszukiwarkach. Pamiętaj o stabilny hosting, szyfrowaniu informacji oraz implementacji SSL wpływającego na poufność transakcji użytkowników.

Podsumowanie

Dobra strona internetowa wymaga zrealizowania powyżej przedstawionych punktów, a do tego potrzebne jest wsparcie developera, grafika i SEO copywritera. Elon Musk powiedział, że „Tworzenie firmy to nie sprint. To maraton”. Dlatego jeżeli na początku internetowej działalności postawisz na jakość i przeznaczysz więcej pieniędzy na stronę, to zobaczysz, że z czasem przełoży się to na zyski finansowe i sukces Twojej firmy.

Popularne artykuły

redakcja

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.