Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Czy warto mieć stronę www? 12 powodów, dla których Twoja firma powinna mieć stronę

Zastanawiasz się czy warto mieć stronę www? Strona internetowa to must have dla Twojej firmy w XXI wieku. Buduje wizerunek firmy, zwiększa wiarygodność i pozwala Ci zarabiać więcej. Firma internetowa to teraźniejszość i przyszłość na rynku globalnym. Chcesz wiedzieć więcej? Oto 12 powodów, dla których Twoja firma powinna mieć stronę internetową. 

12 powodów, dla których Twoja firma powinna mieć stronę internetową

Według Głównego Urzędu Statystycznego, na rok 2020 prawie 90% społeczeństwa ma dostęp do Internetu. Mówimy tu o osobach w przedziale wiekowym od 16 do 74 lat. Ze względu na łatwość funkcjonowania w sieci, ilość ta będzie tylko rosła. Tak jak i konkurencja na rynku. Właśnie dlatego potrzebujesz silnej pozycji w Internecie

 

Dlaczego tam? Zastanawiasz się czy warto mieć stronę www?

Bo to w Internecie potencjalni Klienci szukają informacji na Twój temat. Sieć gra zresztą rolę skarbnicy wiedzy na każdy temat. Szczególnie teraz, gdy ze względu na epidemię koronawirusa świat prawie w całości przeszedł do Internetu. 

Jeśli istnieje najlepszy czas na założenie firmowej strony internetowej, to jest on właśnie TERAZ. Niezależnie od tego, czy dopiero startujesz z biznesem, czy Twoja firma działa od lat, istnieje wiele powodów, dla których powinieneś mieć własną stronę internetową

Średni czas, który Polacy spędzają w Internecie w ciągu dnia to 6 godzin 54 minuty, a w tym 3 godziny 39 minut za pośrednictwem telefonów komórkowych. Łącznie, daje nam to ponad ¼ dnia w trybie online. Wyobraź sobie teraz, jak duże znaczenie ma istnienie Twojej firmy w sieci. Nadszedł czas, aby obalić mity, że media społecznościowe reprezentują Twoją działalność w Internecie w sposób wystarczający. Dam Ci 12 powodów, dla których Twoja firma  powinna mieć  profesjonalną stronę internetową

Życie toczy się w Internecie

Patrząc na wyżej wymienione dane, trudno mieć jakiekolwiek wątpliwości, że dość duża część naszego życia toczy się w Internecie. Będąc online, robimy zakupy, szukamy pracy, pracujemy, rozwijamy zainteresowania, tworzymy, zarabiamy, bawimy się. Warto więc istnieć w sieci na wielu płaszczyznach. Im więcej śladów Twojej firmy, tym większe prawdopodobieństwo na jej odnalezienie. 

 

Jednorazowy wydatek, wiele możliwości 

Strona internetowa jest najlepszą formą reklamy Twojej firmy. Ponadto, oferuje najszybszy zwrot z tej inwestycji w postaci przybywających Klientów i tym samym lepszych efektów pracy. Ile kosztuje zrobienie strony internetowej? Koszt stworzenia takiej strony (kliknij, aby go sprawdzić) uzależniony jest oczywiście od potrzeb Twojej działalności. W ich skład wchodzi, między innymi jej funkcjonalność oraz złożoność serwisu. Jednakże ta stosunkowo niska inwestycja, po dłuższym bądź krótszym czasie przyniesie zdecydowanie większe zyski. Strona internetowa jest inwestycją jednorazową. Warto więc oddać ją w ręce profesjonalistów, którzy wiedzą, na co należy zwrócić uwagę przy jej tworzeniu. Zainwestuj w swoją firmę TUTAJ

 

Zastanawiasz się czy warto mieć stronę www? Internetowa wizytówka 

Strona internetowa kreuje wizerunek marki. Odpowiednie komunikaty i grafika wpływają na to, jak widzi Cię potencjalny Klient. Ważne jest, by nie musiał on szukać informacji, których potrzebuje, zbyt długo. Żyjemy w ciągłym biegu i każdy z nas dobrze wie, że jeśli chce się czegoś dowiedzieć, to chce zrobić to TERAZ, bez zbędnych komplikacji. Wynika to nie tylko z braku czasu, ale także z ilości konkurencji na rynku. A chcemy wybrać tę najlepszą ofertę. Widząc na Twojej stronie, to co najważniejsze, Klient otrzyma komunikat, który być może przekona go do zostania na dłużej. W przypadku zbyt skomplikowanej i długotrwałej procedury (która często występuje w Social Mediach poprzez szukanie postu z prezentacją oferty lub cennika) Klient zniechęci się i więcej nie wróci.  

 

Zastanawiasz się czy warto mieć stronę www? Przejrzysta oferta

Warto rozwinąć również aspekt, który został wspomniany w powyższym paragrafie. Strona internetowa Twojej firmy umożliwia Ci zaprezentowanie oferty w sposób najbardziej przejrzysty. A to pierwszy krok do sprzedaży! Oprócz niej możesz urozmaicić Klientowi pobyt na Twojej stronie, dodając wartości w postaci poradników, czy e-booków. Dzięki temu internetowa wizytówka Twojej firmy będzie również miejscem, do którego będzie chciało się wracać, nie tylko po aktualizację promocji czy nowości w Twojej ofercie, ale także po ciekawe treści.

 

Globalny zasięg 

Twoja strona Internetowa istnieje globalnie. Możesz robić interesy z kimkolwiek, w dowolnym miejscu i czasie. Bez znaczenia ma tu zakątek świata, z którego pochodzi Twój Klient. Inwestując w stronę Internetową, sprawiasz, że zasięg działalności staje się globalny. Dotrzesz wszędzie, jeśli tylko jest tam dostęp do Internetu. Co więcej, jeśli Twój produkt nie przyjmie się w Polsce, to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że na rynku zagranicznym zostanie odebrany o wiele cieplej.

Całodobowa dostępność

Strona firmowa posiada bardzo wiele funkcji. Nie tylko prezentuje ofertę i pozwala na przeglądanie produktów w dowolnym miejscu i czasie, ale także umożliwia szybki kontakt z Tobą. Nawet jeśli nie jesteś w tym czasie online! Klient może zdalnie umówić się na spotkanie, zapisać się na kurs lub szkolenie, dokonać zakupu i wiele innych! Wszystko zależy od dostosowania strony Twojej firmy do potrzeb. Więcej o personalizacji strony firmowej dowiesz się TUTAJ. Strona internetowa pracuje dla Ciebie 24h, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Co więcej, automatyzuje tę pracę, przez to ułatwia Ci życie. 

 

Analiza efektów pracy 

Dzięki statystykom przeprowadzanym przez strony internetowe możesz łatwo przeanalizować kto i kiedy spędzał czas na Twojej stronie firmowej i w jaki sposób. Dzięki niewielu ulepszeniom sprawdzisz także, w jaki sposób potencjalny Klient trafił akurat do Ciebie. Co więcej, możesz nie tylko monitorować ruch na stronach konkurencji, ale także badać kanały marketingowe kierujące ruch na naszą witrynę, co pozwala na optymalizację i lepsze wykorzystanie budżetu reklamowego

 

Oszczędność czasu

I to nie tylko swój! Zapewniam Cię, że Klient będzie wdzięczny zarówno za przejrzystość strony, na której z łatwością znajdzie to, czego chce, jak i za szybkość realizacji transakcji. To z kolei zależy już od struktury Twojej strony firmowej i tego, jak zostanie zaprojektowana. Właśnie dlatego w tej dziedzinie warto zaufać profesjonalistom. Znajdziesz ich TUTAJ

 

Wiarygodność i zaufanie 

Social Media to dobry sposób na prezentację swojej działalności, ale musisz pamiętać, że wielu ludziom media społecznościowe kojarzą się głównie z kontaktem ze znajomymi i poszerzaniem zainteresowań. Z doświadczenia wiem, że wiele agencji marketingowych i potencjalnych wspólników kreuje sobie Twoją wiarygodność i przede wszystkim trwałość Twojej działalności na podstawie istnienia strony firmowej. Bo jeśli takową posiadasz, to inwestujesz w firmę, tym samym mając pewność, że będzie ona rosła. W ten sam sposób działa to z Klientami. Posiadając witrynę firmową w sieci, stajesz się przedsiębiorcą, który traktuje swoją działalność poważnie. 

 

Łatwość w komunikacji 

Tak, jak już wcześniej wspomniałam, dzięki stronie internetowej możesz w szybki i łatwy sposób skontaktować się z potencjalnym Klientem. Oprócz danych widniejących w zakładce w postaci e-maila czy numeru telefonu masz możliwość kontaktu automatycznego poprzez na przykład ankiety czy formularze. Odwiedzając Twoją witrynę, Klient odpowiada na pytania, zostawiając po sobie ślad i jednocześnie usprawnia działanie Twojej firmy, podpowiadając Ci, w jaki sposób na nią trafił i czego oczekuje. 

 

Czy warto mieć stronę www – Działania marketingowe 

To jeden z najważniejszych punktów – reklama. Nie od dziś wiadomo, że Internet to skarbnica reklam. Twoja strona internetowa również nią jest. Dzięki niej masz możliwość dostępu do setek tysięcy potencjalnych Klientów. Korzystanie z narzędzi online we właściwy sposób umożliwia dotarcie do osób, które potrzebują Twoich usług. Jak to zrobić? Pozycjonowanie, Google Ads czy e-mail marketing to jedne z wielu sposobów na zwiększenie zasięgu i usprawnienie selekcji potencjalnych odbiorców, bez ograniczeń terytorialnych czy lokalnych. Dowiedz się więcej! 

 

Czy warto mieć stronę www – Reklamy Google Ads

Reklamy płatne, inaczej linki sponsorowane (PPC) to rodzaj marketingu internetowego, w którym opłata uiszczana jest z każdym kliknięciem. To doskonałe rozwiązanie w przypadku, gdy chcesz szybko pozyskać ruch. Mechanizm aukcyjny Google uwzględnia słowo kluczowe, trafność reklamy oraz stawkę za kliknięcie, jaką jest gotów zapłacić reklamodawca. Główną rolę grają tu jednak słowa kluczowe. Właśnie dlatego, warto jest poddać je dokładnej analizie. 

 

Czy warto mieć stronę www – SEO

 

Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Odpowiada bowiem prawie za 80% udziału w rynku. 

 

SEO (Search Engine Optimization) to proces mający na celu osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce internetowej Google na określone słowa kluczowe, co pozwala na pozyskanie ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania. 

 

Pozycjonowanie stron internetowych to najbardziej opłacalny rodzaj marketingu internetowego w długiej perspektywie czasu. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek pozwala na znalezienie Twojej firmy w Internecie. Bez tego ani rusz. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat SEO i pomóc swojej firmie w rozwoju, to zapraszam Cię TUTAJ

 

Czy warto mieć stronę www? Ciągły rozwój 

Na koniec warto podsumować wszystkie poprzednie punkty. Strona Internetowa pozwala Ci na ciągłe udoskonalanie. Zbierając informacje, których działanie wyjaśniłam Ci w poprzednich punktach, możesz dostosować swoją witrynę dokładnie pod potrzeby Klienta. Po pewnym czasie dowiesz się, czego oczekuje od Ciebie odbiorca i dostosujesz się do rynku. Kto, gdzie, jak i po co odwiedza Twoją witrynę? Które reklamy klikają się najlepiej? Na te i wiele innych pytań odpowie Ci Twój 24-godzinny pracownik, który bez przerwy będzie analizował Twoje wyniki. Pozwól sobie i swojej firmie na rozwój!

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.