Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Copywriting – dlaczego Twoja firma go potrzebuje?

Przy prowadzeniu własnej strony internetowej niezwykle ważne jest to, aby była ona widoczna i na stałe pojawiła się w świadomości potencjalnych klientów. Dlatego musi być wypełniona atrakcyjnymi treściami, które wniosą wartość dla innych. Jeśli odbiorca znajdzie to, czego szukał istnieje duże prawdopodobieństwo, że wróci ponownie. Jak to zrobić? Za pomocą skutecznego copywritingu. Niezależnie od branży, w której funkcjonujesz efektem końcowym podejmowanych działań jest sukces. Aby go osiągnąć potrzebujesz strony internetowej, która będzie atrakcyjna dla odbiorców. Dlatego musi zawierać treści, które sprawią, że liczba użytkowników odwiedzających Twoją witrynę będzie rosła. Z tego powodu niezwykle istotne jest, aby publikowane materiały były optymalnie przygotowane pod kątem SEO. Możesz oczywiście próbować robić to samodzielnie, ale nic nie zastąpi pracy, którą wykona dobry copywriter.

Dobry copywriter gwarancją sukcesu

Przede wszystkim dobry copywriter to osoba, która sprawnie posługuje się językiem polskim. Znajomość zasad ortografii czy tworzenie poprawnych składniowo treści to absolutna podstawa, która niestety nie jest obecnie czymś oczywistym. Ważne jest również to, aby treści publikowane na Twojej stronie były wiarygodne, na bieżąco aktualizowane i przede wszystkim wartościowe dla odbiorcy. Niezależnie od tego, czy są to opisy produktów, katalogi, wpisy na bloga, posty w social mediach czy artykuły specjalistyczne, każdy wpis powinien nieść za sobą określoną wartość. Istotne jest także to, by nowe materiały pojawiały się regularnie. Strona, która „żyje” będzie częściej odwiedzana przez potencjalnych odbiorców. Bo będą mieli powód, żeby na nią wrócić.

Jednak to nie wszystko. Dobry copywriter musi sprawnie poruszać się w obszarze, w którym ważne jest nie tylko tworzenie treści atrakcyjnych dla odbiorcy, ale i tworzenie ich w taki sposób, aby za wartościowe uznały je wyszukiwarki internetowe. Dopiero takie połączenie odniesie oczekiwany skutek. Dzięki nasyceniu tekstów odpowiednio dobranymi frazami (tzw. słowami kluczowymi), Twoja strona będzie lepiej widoczna w sieci, a to jedyny sposób, aby dotrzeć do większej liczby odbiorców. A większa liczba odbiorców to większa szansa na odniesienie sukcesu. Oczywiste?

Czy Twoja firma potrzebuje dobrego copywritingu?

Oczywista jest również odpowiedź na to pytanie. Tak, potrzebuje. Jest to jeden z najważniejszych elementów tworzenia wizerunku i budowania marki Twojej firmy. Nie da się go w żaden sposób pominąć. W internecie panuje nieustanny wyścig o jak najwyższe miejsca w wynikach wyszukiwania i wyprzedzenie konkurencji. Powód jest prosty. Jeśli posiadasz firmę z całą pewnością istnieje również kilkanaście, a może i kilkadziesiąt innych, które zajmują się tym samym co Ty. Oferują takie same lub bardzo podobne produkty i usługi. Często w podobnej cenie. Dlatego ważne jest dotarcie do jak największej grupy odbiorców. Jak?

Nie ma skuteczniejszej drogi niż dobry copywriting. Obecnie większość osób zasięga porad w internecie, coraz więcej również decyduje się na zakupy online. Absolutną podstawą jest porównanie oferty kilku firm. Jednak mało kto porównuje ofertę kilkunastu czy kilkudziesięciu podmiotów oferujących to samo. Klienci ograniczają się najczęściej do wpisania szukanego rozwiązania w wyszukiwarce i analizę pierwszych kilku wyświetleń. No właśnie! Jeśli Twoja firma nie pojawi się na pierwszej, czy maksymalnie drugiej stronie w wynikach wyszukiwania, mało kto do niej dotrze. Wniosek jest prosty – musisz tam być. Musisz pojawiać się w świadomości klientów korzystających z internetu. I to właśnie zapewnia dobry copywriting. Jego podstawowymi zadaniami są:

  1. Tworzenie treści z uwzględnieniem fraz wpisywanych przez potencjalnych odbiorców.
  2. Regularne publikowanie treści, co zwiększa atrakcyjność Twojej strony.
  3. Prowadzenie bloga, na którym użytkownik znajdzie ciekawe materiały często rozwiązujące jego problemy czy wątpliwości.
  4. Prowadzenie social mediów, dzięki którym znajdziesz się bliżej swoich potencjalnych klientów i będziesz codziennie obecny w ich świadomości.
  5. Analiza konkurencji pod kątem wprowadzanych przez nią rozwiązań. Dzięki temu stale będziesz ulepszał swój wizerunek, łatwiej też unikniesz błędów popełnianych przez innych.
  6. Oszczędność Twojego czasu.Tworzenie wartościowych treści jest czasochłonne, warto więc poświęcić je komuś, kto wie, jak to robić i zrobi to dobrze.

Wielu osobom wydaje się, że publikowanie treści na stronę internetową jest tym aspektem, na którym można zaoszczędzić, przez co decydują się na samodzielne prowadzenie witryny. Jest to często bardzo duży błąd, który przyniesie więcej szkody niż pożytku. Dobry copywriter pisze ze swadą i przede wszystkim ma do tego kompetencje. Dlatego zatrudnienie takie osoby to inwestycja, która prędzej czy później zwróci się z nawiązką.

Copywriting to absolutny fundament, na którym możesz zbudować sukces swojej firmy. Dlatego warto podjąć współpracę z profesjonalistami, którzy stworzą z Tobą spójną strategię podejmowanych w tym zakresie działań. Strategię, która będzie stanowiła doskonały wstęp do nieustannego rozwoju, budowania wizerunku i uatrakcyjnienia marki Twojej firmy. 

Łukasz Majchrowski

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.