E-mail marketing jest ważnym i skutecznym sposobem przypominania klientom o firmie. Ta forma marketingu bazuje na promocji firmy za pośrednictwem skrzynki pocztowej. Odpowiednia częstotliwość i jakość wiadomości mailowych wpływa na lojalność klientów i przekłada się na wzrost sprzedaży. Jednak korzystanie z tej formy wcale nie jest to takie oczywiste, gdyż diabeł tkwi w szczegółach. Dlatego w niniejszym artykule dowiesz się, […]
Czytaj
Budowanie relacji z klientem – 10 dobrych praktyk Człowiek wchodzi w kontakt z drugą jednostką praktycznie każdego dnia, gdyż relacja z drugą osobą to kluczowy element egzystencji. Jednak różne rodzaje znajomości cechują się odmiennym charakterem. W sytuacjach biznesowych, kiedy firma oferuje klientowi jakiś produkt, budowanie relacji z klientem ma wyjątkowe znaczenie, a w obecnych czasach […]
Czytaj
Jakie są cechy dobrej strony internetowej? Jakie elementy musi posiadać witryna, aby móc powiedzieć, że jest jakościowa? Co sprawia, że strona www jest atrakcyjna, widoczna i chętnie odwiedzana przez użytkowników? Odpowiedzi na te pytania poznasz w niniejszym artykule. Jakie są cechy dobrej strony internetowej? Strona internetowa musi być wizytówką każdego biznesu. Przemyślana struktura i innowacyjne […]
Czytaj
Niewątpliwie, pewne okresy w roku szczególnie wzmagają chęć robienia zakupów. Mowa tutaj przede wszystkim o okresie świątecznym, gdzie w sklepach roi się od rozmaitych ozdób i świątecznych utworów. Warto również przywołać sezon wakacyjny, kiedy biura podróży zachęcają do rezerwacji biletów na atrakcyjne wakacje. Mówiąc o marketingu sezonowym, warto zauważyć, że jest on czymś więcej niż […]
Czytaj
Strona internetowa, podobnie jak film, posiada swoje streszczenie. Jest nim meta descrption, który stanowi wynik wyszukiwania w Google. Dowiedz się więcej o tym jak napisać skuteczny opis strony. Meta description – jak napisać skuteczny opis strony? Na pewno dobrze znasz ten moment kiedy idziesz do kina i nie wiesz jaki film wybrać. Wtedy […]
Czytaj
Prowadzisz stronę internetową, ale nie wiesz, dlaczego Twoja strona nie zdobywa klientów? Niniejszy tekst wskazuje na 4 powody stojące za brakiem jej popularności i tłumaczy, w jaki sposób możesz poprawić jej pozycję w sieci. Dlaczego Twoja strona nie zdobywa klientów i jak to zmienić? Strona internetowa to bardzo częsty element działalności firmy. Dlatego powinna […]
Czytaj
Czcionki, fonty na stronę internetową — typografia w internecie Powiedzmy, że chcesz założyć swoją sprzedażową stronę internetową czy też bloga. Marzysz o tym, żeby wyróżniał się wśród innych i żeby był taki „Twój”, czyli dopasowany do zainteresowań i stylu życia, jaki preferujesz. W jaki sposób możesz to zrobić? Między innymi poprzez odpowiednie fonty na […]
Czytaj
Lookbook jako ciekawy sposób prezentowania towarów w sklepie online. Sprzedajesz ubrania, buty, nakrycia głowy? A może całkiem inny asortyment? Stwórz lookbook i wejdź na wyższy poziom sprzedaży. Lookbook — co to jest i do czego służy? Załóżmy, że Twoje produkty zdobywają nowych klientów, bo dobrze przemyślałeś koncepcję produktów. Są cenowo dostępne dla dość […]
Czytaj
Blog firmowy WordPress jako forma komunikacji marketingowej Wciąż nie każde przedsiębiorstwo decyduje się na posiadanie bloga firmowego, mimo oczywistych korzyści, jakie może on przynieść. Czy można prowadzić działalność bez niego? Tak. Ale zalety z pewnością przewyższają czas i koszty, jakie będziesz musiał poświęcić. Blog firmowy — gdzie założyć? Po co prowadzić? Po co pisać […]
Czytaj
Czym wyróżnia się strona Multi Page? Każda strona internetowa powinna być funkcjonalna, przejrzysta, przekazywać najważniejsze treści oraz zachęcić użytkownika do dłuższego przeglądania. Tego właśnie oczekuje każdy klient odwiedzający witrynę. W artykule postaram się przedstawić, czym jest strona Multi Page, kiedy warto ją wybierać oraz jakie ma zalety. Czym jest strona Multi Page? Witryny Multi […]
Czytaj