Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Blog firmowy. Dlaczego warto go mieć?

Dlaczego warto mieć blog firmowy? Jeśli posiadasz swój własny biznes i prowadzisz działalność w internecie, bardzo ważne jest, abyś pozostawał w świadomości swoich potencjalnych klientów. O ile ich kontakt z Tobą nie ograniczy się do kliknięcia w produkt i dokonania zakupu, o tyle istnieje większa szansa, że zostaną z Tobą na zawsze. Może nawet polecą Twoje usługi innym. Jak to zrobić? Za pomocą wartościowych, regularnie publikowanych treści. Najlepszym rozwiązaniem będzie założenie bloga firmowego.

Dlaczego warto mieć blog firmowy?

Jeśli użytkownik internetu trafia na Twoją stronę internetową, bardzo rzadko dzieje się to przypadkowo. Najczęściej będzie to osoba, która szuka rozwiązania w mniejszym lub większym stopniu związanego z Twoją działalnością. Często będzie to zakup produktu lub usługi. Ale oczywiście nie zawsze. Bardzo prawdopodobne jest również to, że potrzebuje pomocy. Szuka porady, ma problem, który próbuje rozwiązać za pomocą internetu, oczekuje opinii fachowca w danej dziedzinie. To wszystko może otrzymać z treści, które znajdzie na Twojej stronie internetowej. Dlatego ważne jest, aby publikowane treści były wartościowe, sprawdzone, rzetelne i pomocne. Przyniesie to korzyści zarówno Tobie, jak i Twoim potencjalnym klientom.

 

Blog firmowy? Oto siedem ważnych powodów.

Blog firmowy kreuje wizerunek eksperta

To Ty (lub agencja marketingowa na Twoje zlecenie) tworzysz treści na bloga. Więc to od Ciebie zależy, co będziesz publikował. Jeśli Twoje teksty będą wartościowe, autentyczne i pomocne, użytkownicy znajdą w nich rozwiązanie swoich problemów i będą utożsamiali Twoją firmę jako fachową i znającą się na rzeczy.

Blog firmowy pozwala być w stałym kontakcie z klientami

Poruszanie ważnych tematów sprawi, że treści będą chętnie czytane. Dobrym pomysłem jest udostępnienie sekcji komentarzy, dzięki czemu będziesz mógł wejść w dialog ze swoimi odbiorcami i na bieżąco reagować na ich opinie, uwagi czy wnioski.

Blog firmowy pozwala zoptymalizować stronę pod kątem SEO

Tworząc wartościowe treści powinieneś pamiętać o pozycjonowaniu strony pod kątem wyszukiwarek. Dobór odpowiednich słów kluczowych sprawi, że Twoja witryna będzie lepiej widoczna w sieci niż strony konkurencji.

Blog firmowy zwiększa ruch na stronie wśród osób zainteresowanych tym, co oferujesz

Wniosek naturalnie płynący z powyższych. Dobrze prowadzony blog to dużo wartościowych treści i lepsza widoczność strony w internecie. A to z kolei oznacza więcej osób ją odwiedzających. A im więcej osób szukających rozwiązania danego problemu lub planujących zakup jakiegoś produktu trafi na Twoją stronę, tym większa liczba osób zainteresowanych tematycznie tym, co oferujesz.

Dzięki blogowi firmowemu strona będzie lepiej odbierana przez wyszukiwarki

Wyszukiwarki internetowe „lubią” strony, na których coś się dzieje. Jeśli strona będzie żyła i będzie wypełniona wartościowym contentem, wyszukiwarki to docenią i umieszczą ją wyżej niż strony, na których dzieje się niewiele lub zupełnie nic.

Blog firmowy przywiązuje klienta do marki Twojej firmy

Po prostu. Tak się dzieje. Na dobrze wypozycjonowany blog trafią przede wszystkim osoby zainteresowane tematem.  Jeśli ktoś pojawi się na Twojej stronie i zobaczy, że ma po co wrócić – wróci. Tego możesz być pewny.

Blog firmowy pozwoli wyjść na zewnątrz

Dobrze prowadzony blog z wartościowymi treściami zbuduje wokół siebie grupę wiernych czytelników. Jeśli będziesz trzymał odpowiedni poziom możesz być pewny, że prędzej czy później osoby te będą dzieliły się Twoimi treściami z innymi. W mediach społecznościowych, na forach, innych blogach. Nieważne gdzie. Zrobią to, zostawią link dla kogoś innego, a Ty pozyskasz kolejnych potencjalnych klientów.

 

Dużo informacji? Pewnie, że tak. Na koniec najlepsza. Nie musisz tego robić sam. Prowadzenie bloga firmowego, tak samo jak prowadzenie strony internetowej, prowadzenie sklepu online czy prowadzenie mediów społecznościowych możesz powierzyć profesjonalistom, którzy wspólnie z Tobą opracują strategię działań marketingowych, a później całą robotę wykonają za Ciebie.

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.