agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Z hurtownią

Żyjemy w czasach, w których automatyzacji podlegają praktycznie wszystkie procesy. Oszczędność czasu, szybszy rozwój biznesu i przewaga nad konkurencją niewątpliwie motywują do otwarcia się na nowoczesne rozwiązania. Nie ma już wątpliwości, co do tego, że prowadzenie sklepu online wymaga integracji z internetową hurtownią. Stanowi ona doskonały sposób na połączenie się z całą bazą produktową. Oznacza to stały dostęp do danych takich jak:

=

opisy i zdjęcia produktów

=

informacje o stanie magazynowym

=

cenie produktów

=

nazwy marek i producentów

Dlaczego warto zająć się integracją sklepu z hurtownią? 

Dodanie ręcznie każdego produktu to prawdziwa udręka. Za sprawą integracji oszczędzisz czas i uciekniesz od monotonnych zadań. Umożliwia ona też stały monitoring stanów magazynowych.

Automatyzacja w zakresie zarządzania asortymentem i sprzedażą to sposób, dzięki któremu sklep działa cały czas, nawet wtedy kiedy śpisz albo wylegujesz się na plaży.  Należy jednak pamiętać o stałym aktualizowaniu cen towarów czy stanów w magazynach po to, aby klienci czasem nie kupili niedostępnych produktów.

Jak to zrobić?

Integracja z hurtownią możliwa jest za pomocą specjalnego oprogramowania, dzięki któremu dane zamieszczone w pliku importuje się na stronę sklepu.

Ciekawym rozwiązaniem jest także tzw. dropshipping. Opiera się on na takiej samej integracji, jednak różni się sposobem dostawy produktów. Klient po złożeniu zamówienia na stronie sklepu, otrzymuje produkt nie od sklepu, ale z hurtowni. Oznacza to, że sklep służy wyłącznie do prezentowania oferty, składania zamówień i ich opłacania. Po tych istotnych formalnościach sklep przekazuje pieniądze hurtowni, która zajmuje się przesyłką towaru.

Rozwiązanie to jest wyjątkowo opłacalne dla sklepu, jak i dla hurtowni. Ten pierwszy nie musi stale składować wszystkich produktów, jego funkcja ogranicza się do zamawiania wyłącznie tego towaru, który wybrał klient. Natomiast hurtownie nie muszą zajmować się marketingiem produktów, gdyż wyręczają ich w tym sklepy.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.