Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

5 narzędzi do analizy konkurencji, które warto znać

Analiza konkurencji

Prowadząc jakikolwiek biznes online musisz zadbać o to, by Twoja strona wyróżniała się na tle konkurencji i analiza konkurencji jest w tym przypadku ok. Niezależnie od podejmowanych działań na innym polu warto na bieżąco monitorować to, co proponują firmy świadczące sprzedaż produktów czy usług podobnych lub takich samych jak Twoje. Pomocna może być w tym analiza konkurencji. Jak to zrobić? Jakie są najlepsze narzędzia do analizy konkurencji?

 

Przy prowadzeniu strony internetowej ważne jest zadbanie o to, by była atrakcyjna dla użytkowników, którzy zdecydują się ją odwiedzić. Atrakcyjne, regularnie publikowane unikalne treści tworzone z dbałością o zasady SEO to absolutna podstawa. W tym celu warto abyś zatrudnił dobrą agencję marketingową i znających się na rzeczy copywriterów. Responsywność strony, czyli dostosowanie jej widoku do urządzeń mobilnych, jest kolejnym elementem, który może przynieść same korzyści. Ale to oczywiście nie wszystko.

Działając w biznesie z całą pewnością doskonale wiesz, że powinieneś trzymać rękę na pulsie w każdej sytuacji. Nie ma nic złego w tym, aby regularnie sprawdzać co oferuje konkurencja. Wręcz przeciwnie. Takie działania mogą podsunąć Ci wartościowy pomysł, pozwolą uniknąć powielania błędów popełnianych przez innych https://tings.pl/ref/29i zwiększą Twoje szanse na to, abyś wyróżniał się na tle innych. Do analizy działań konkurencji służą specjalne narzędzia. Jakie? Oto lista najlepszych rozwiązań w tym zakresie.

 

Analiza konkurencji SEO – Senuto 

Jednym z najbardziej popularnych narzędzi do analizy konkurencji jest Senuto.To polski program, który pomaga przygotować profesjonalne analizy strony internetowej pod kątem monitorowania pozycji strony w internecie i analizy doboru słów kluczowych na podstawie profesjonalnych wykresów. Narzędzie służy również do porównania Twojej strony do strony konkurencji pod kątem wykorzystywanych fraz kluczowych.

 

Analiza konkurencji SEO – Semstorm

Bardzo popularnym rozwiązaniem jest również Semstorm. Narzędzie doskonale sprawdzi się w przypadku chęci przeprowadzenia szczegółowej analizy słów kluczowych wykorzystywanych na konkretnej stronie internetowej. Semstorm jest również często wykorzystywany do przeprowadzenia audytu strony, a także przy planowaniu działań marketingowych z zakresu SEO (Search Engine Optimization – pozycjonowanie stron) i SEM (Search Engine Marketing – marketing w wyszukiwarkach internetowych).

 

Majestic

Do analizy linków przychodzących idealnie sprawdzi się narzędzie Majestic. Jego działanie opiera się na wskaźnikach określających jakość i ilość linków. Pozwala to błyskawicznie sprawdzić z ilu innych witryn linkowana jest Twoja strona, a także oczywiście strona konkurencji. Równie ważne jest szybkie uzyskanie informacji na temat tego, które linki są wartościowe i przyczyniają się do wzmocnienia pozycji w wynikach wyszukiwania, a które działają odwrotnie, są bowiem pozyskiwane z niepewnych źródeł.

 

Similar Web

Narzędziem, które cieszy się dużą popularnością wśród specjalistów zajmujących się zagadnieniami SEO jest Similar Web. Dzięki niemu dokonasz szybkiej analizy ruchu na Twojej stronie. Narzędzie gwarantuje bardzo szeroki zakres informacji związany z funkcjonowaniem użytkowników internetu na konkretnej witrynie. Poza standardową ilością odwiedzin, bada również inne zachowania odbiorców – czas pobytu na stronie, liczbę odwiedzonych podstron, ścieżkę, po której trafili na stronę (słowa kluczowe wpisywane w wyszukiwarce, linki na innych stronach, bezpośrednie wpisanie adresu), a nawet to, która podstrona skłoniła użytkownika do opuszczenia strony.

 

Brand24

Narzędziem, które doskonale sprawdzi się przy analizie mediów społecznościowych jest Brand24. Program analizuje publiczne dane z blogów, for internetowych, Facebooka, Instagrama czy Twittera, w zakresie analizy konkurencji, prowadzonych kampanii reklamowych i marketingowych czy monitorowania ruchu. Narzędzie zbiera wszystkie wzmianki na temat danej firmy, dzięki czemu w łatwy sposób będziesz mógł porównać swoją stronę na tle konkurencji, dowiedzieć się co i w jakich miejscach w internecie piszą na Twój temat odbiorcy, co pozwoli wyeliminować błędy i stale polepszać elementy wymagające poprawy.

Online dostępnych jest wiele narzędzi, które pomogą Ci rozwinąć się na tle konkurencji. Wskażą mocne i słabe punkty Twojej strony internetowej, a także stron firm zajmujących się podobną gałęzią biznesu. Wszystkie narzędzia różnią się od siebie, dlatego warto na starcie dobrze przemyśleć wybór rozwiązania tak, aby w jak najwyższym stopniu spełniało Twoje oczekiwania.

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.