Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Jak wybrać agencję interaktywną

Agencja interaktywna ー jak wybrać?

Zastanawiasz się nad rozwojem swojej firmy i Jak wybrać agencję interaktywną? Zaangażuj agencję interaktywną io dowiedz się jak wybrać! Czym się ona zajmuje i jak może Ci pomóc? Wyjaśniamy!

Jak wybrać agencję interaktywną?

Być może słyszałeś, że Twoi znajomi przedsiębiorcy skorzystali z usług agencji interaktywnej. A może po prostu jesteś zainteresowany, czym konkretnie jest taka firma i powinieneś skorzystać z jej usług? W dzisiejszym artykule odpowiem na Twoje pytania. Agencja interaktywna ー co to jest? Czy ma coś wspólnego z agencją reklamową? Komu się przydadzą jej usługi?

 

Agencja reklamowa a agencja interaktywna ー co je różni? Jak wybrać agencję interaktywną

Agencja reklamowa, jak jej nazwa wskazuje, zajmuje się projektowaniem, ale także realizowaniem różnorodnych kampanii reklamowych, dostosowanych do potrzeb konkretnego odbiorcy. Pomoże wypromować firmę, markę, osobę, a także konkretny produkt. Agencja interaktywna również ma na celu wytworzenie odpowiedniego przekazu, dotyczącego zbudowania relacji z klientami danego przedsiębiorstwa. Musi to być zrobione tak, aby kampania odniosła sukces, czyli stworzyła odpowiednie wrażenia i skojarzenia w umysłach konsumentów i związała ich np. z daną marką. Dzięki temu wzrasta rozpoznawalność oraz sprzedaż.

 

Jak wybrać agencję interaktywną

Agencja reklamowa i interaktywna różnią się od siebie tym, gdzie działają. Ta druga jest aktywna w sieci. Jej działania obejmują więc e-marketing i e-reklamę. Może być to np.:

  • SEO, w tym copywriting,
  • SEM (marketing w wyszukiwarkach), czyli promocja np. danej strony w wynikach wyszukiwania,
  • budowanie stron internetowych,
  • e-PR,
  • sklep internetowy,
  • social media,
  • kampanie Google Ads,
  • audyty stron,

Agencja interaktywna ー dla kogo Jak wybrać agencję interaktywną?

Można by krótko odpowiedzieć na zadanie w powyższym tytule pytanie ー agencja interaktywna jest dla wszystkich przedsiębiorców. No, prawie. Jeślibyś nie używał internetu, nie sprzedawał w sieci, nie czytał wiadomości na stronach, to wiedza o niej nie jest Ci do niczego potrzebna. Możesz prowadzić działalność stacjonarną i utrzymywać się z tego na jakimś poziomie. Ale czytasz ten artykuł, prawda? I chcesz się rozwijać. Więc na którymś etapie swojego życia możesz potrzebować pomocy agencji interaktywnej. Zwłaszcza wtedy, gdy będziesz chciał wypromować siebie, swoją stronę swoje produkty czy usługi. 

 

To w internecie w ogromnej części dzieje się nasze obecne życie. Od kiedy powstała sieć, wszystko się zmieniło, całe nasze życie. To tutaj kupujesz, spotykasz się ze znajomymi, oglądasz filmy i seriale, uczysz się, zakładasz konto w banku… Liczbę użytkowników liczy się już w miliardach. Przedsiębiorcy również korzystają z tego rynku, by sprzedawać swoje produkty. Jeśli jesteś jednym z nich i chcesz funkcjonować lepiej, więcej zarabiać, tworzyć swoją markę i rozpoznawalność, to z dużą dozą prawdopodobieństwa będziesz potrzebował usług agencji interaktywnej. Dzięki niej określisz swoje cele i to, w którym kierunku pod względem marketingu powinna iść firma.

 

Jeśli jesteś zdecydowany na działania, które wyniosą Twój biznes w kosmos pod względem sprzedaży, to wejdź tutaj:

https://tings.pl/produkt/strona-internetowa-www-warszawa/ref/44

Jak wybrać agencję interaktywną?

Wiesz już, że usługi agencji interaktywnej będą po prostu niezbędne, gdy chodzi o wypromowanie Twoich usług czy produktów w internecie. Dzięki temu dotrzesz do setek, tysięcy, a może nawet milionów użytkowników. Rozumiesz więc, jak ważne jest to, by wybrać dobrą agencję interaktywną. Jak sprawdzić, czy masz do czynienia z dobrą firmą? Pamiętaj, że i Ty musisz się zaangażować we współpracę. Jeśli już wybrałeś, zastanów się, czy interakcje z pracownikami tej firmy kształtują się na zadowalającym dla Ciebie poziomie?

Czy Ty wiesz, czego chcesz?

Wbrew pozorom, to pytanie jest bardzo ważne. Musisz sam dokładnie wiedzieć, jakie są Twoje oczekiwania. Trzeba podjąć decyzje, dotyczące działań marketingowych i trzymać się ich, w przeciwnym razie wciąż będziesz zmieniał koncepcje, robił kroki w różne strony. Przez to współpraca z agencją interaktywną może nie wyglądać zadowalająco. Określ, jaki styl prowadzenia kampanii ci odpowiada, ile masz pieniędzy na to przeznaczonych, jak długo ma ona trwać itp. 

 

Ponadto pomyśl, co jest dla Ciebie ważniejsze ー cena, jakość, doskonała współpraca. Najlepiej by było mieć wszystko, prawda? Możesz wybrać kogoś prosto po studiach, ale entuzjastę i marketingowego freaka, który za niewielkie pieniądze zrobi Ci kampanię, przy okazji się ucząc. Możesz też wydać dużo, zaangażować sprawdzoną, znaną agencję, z którą niemal na pewno odniesiesz sukces. Co wybrać? Nie ma dobrej odpowiedzi dla każdego. Ale czasem lepiej odłożyć pieniądze i mieć po swojej stronie fachowców.

Strona to wizytówka

Wejdź na strony kilku agencji interaktywnych i je porównaj. Na pewno znasz powiedzenie, że szewc bez butów chodzi, ale w dzisiejszych czasach nie jest ono już aktualne. Jeśli ktoś chce Ci robić kampanie reklamowe i promować się w sieci, to sam powinien świecić przykładem. Nie potrafi sam się wylansować? Nie przekonała Cię jego landing page? Poszukaj innego partnera w biznesie. Ponadto, jeśli strona agencji interaktywnej nie jest wysoko w wynikach wyszukiwania, to coś tu chyba nie gra? Czy jest ona obecna w mediach społecznościowych? Jak sobie radzi? Możesz te kwestie łatwo sprawdzić. Warto to zrobić. Jeśli sam chcesz popracować nad widocznością swojej strony w sieci, przeczytaj ten artykuł.

 

Sprawdź naszą stronę tings.pl. Pracowali nad nią najlepsi specjaliści. Teraz mogą zrobić to samo dla Ciebie.

https://tings.pl/produkt/strona-internetowa-www-warszawa/ref/44

Portfolio i kontakt bezpośredni

Portfolio to przykładowe prace, jakimi może się pochwalić wykonawca. Często jest umieszczana wraz z nazwą konkretnego klienta. Ta sekcja powie Ci, czy znane marki zaufały danej agencji interaktywnej. Sprawdzisz ich doświadczenie, rozwiązania, styl pracy. 

 

Jak wygląda u nich współpraca? W jakim stopniu wymagają Twojego zaangażowania? Jakie dane musisz im przekazać? Tego wszystkiego dowiesz się po bezpośrednim kontakcie z pracownikiem. Najlepiej będzie przygotować sobie zestaw pytań, które zamierzasz mu zadać.

Branża ma znaczenie

Czy wiesz, że nie wszystkie agencje interaktywne są takie same? Niektóre z nich specjalizują się w danych branżach i mają w nich duże sukcesy. Warto zwrócić uwagę na doświadczenie w określonym typie działań. Jeśli poszukujesz agencji, która działa na wielu polach, ale nie na Twoim, to pamiętaj, że może nie zrozumieć specyfiki Twojej branży. 

Opinie w internecie

Internet jest doskonałym źródłem opinii. Wystarczy wejść na takie portale, jak TrustMate, GoWork i podobne, żeby sprawdzić, co piszą inni. Oczywiście, nie wszystkim użytkownikom internetu można ufać, bo w sieci każdy może napisać praktycznie wszystko, co chce. Jeśli jednak wiele opinii jest pozytywnych, to wybierając tę konkretną firmę, jesteś na dobrej drodze do udanej współpracy! Zapytaj też znajomych, może mają jakieś doświadczenia i będą mogli Ci coś doradzić. 

Agencja interaktywna ー podsumowanie Jak wybrać agencję interaktywną

Zdarzają się sytuacje, gdy nie wybrałeś najlepiej (bo na przykład chciałeś zaoszczędzić). Również pierwsza współpraca młodego przedsiębiorcy z agencją może nie być udana. Potraktuj to jako doświadczenie, które wiele Cię nauczy. Jeśli jednak moje rady Ci się przydadzą i wybrana przez Ciebie agencja interaktywna wypromuje Twoją firmę, to świetnie. Jeśli chcesz uniknąć wpadek i z sukcesem realizować swoje kampanie, zajrzyj np. tutaj.

 

Iwa E.

 

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.