Agencja Reklamowa Tings Boczkowsky

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Tings

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

10 wskazówek dotyczących sprzedaży online

10 wskazówek dotyczących sprzedaży online

10 wskazówek dotyczących sprzedaży online

Czy jesteś w trakcie zakładania strony internetowej? Czy potrzebujesz pomocy w zakresie strategii  i konwersji sprzedaży online? Poznaj 10 wskazówek dotyczących sprzedaży online, dzięki którym poczujesz się pewnie wdrażając strategię sprzedaży online i doskonaląc swoje taktyki marketingowe.

  1. Zapisz swoje cele

Prosta, ale skuteczna wskazówka. Zapisywanie celów marketingowych daje ci skupienie. Pomaga określić różnicę między taktyką marketingową a strategią marketingową. Zanim zdecydujesz, co będziesz robić, musisz wiedzieć, dlaczego prowadzisz kampanię i co chcesz osiągnąć. System Frogmail przeprowadzi profesjonalną kampanię marketingową.

  1. Sprawdź, gdzie wirtualnie są aktywni Twoi użytkownicy, i skoncentruj się na tych platformach.

W przypadku Internetu i zakupów online mniejsze znaczenie ma to, gdzie fizycznie mieszkają Twoi klienci, a większe znaczenie w miejscu, w którym przebywają wirtualnie. Może to być jedna lub dwie podstawowe platformy, więc po prostu upewnij się, że jesteś tam, gdzie są Twoi klienci. Szablon ebay oraz allegro sprawi, że Twoje aukcje będą widoczne co wpłynie na sprzedaż wystawianych produktów

  1. Marka bez witryny internetowej jest często postrzegana jako niewiarygodna.

Twoja strona internetowa to Twoje pierwsze wrażenie.

Obecność w Internecie zwiększa Twoją zdolność kredytową w relacji z kontrahentami, a jeśli zostanie zoptymalizowana, możesz zwiększyć swoją znajdowalność dzięki optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO), reklamom i  mediom oraz dotrzeć do większej liczby klientów.

  1. Opłaca się być w kanałach mediów społecznościowych.

W ten sposób kanały mediów społecznościowych generują swoje przychody, nic więc dziwnego, że pobierają od Ciebie opłaty za wyświetlanie Twoich reklam.

LinkedIn to najdroższa platforma do reklamowania się, ale może być bardzo przydatna w marketingu B2B.

Facebook to najbardziej zaawansowana platforma reklamowa. 

Instagram jest świetny, jeśli masz do udostępnienia wysokiej jakości zdjęcia i filmy.

Twitter to dobre narzędzie do obsługi klienta i świetny sposób na skontaktowanie się z dziennikarzami.

Agencja Tings zajmie się profesjonalną obsługą social mediów

  1. Media społecznościowe powinny być platformą wartości.

Więc już założyłeś swój kanał w mediach społecznościowych, ale w jaki sposób możesz zwiększyć liczbę obserwujących? Musisz upewnić się, że jesteś na tyle interesujący, aby ludzie chcieli zobaczyć Twoje treści.

  1. Nie odkładaj klienta na bok i  nie zapomnij o nim.

Retencja jest często postrzegana jako zapomniany etap, ale może być najważniejszym etapem w procesie marketingowym. Jeśli włożyłeś pracę, aby zdobyć potencjalną sprzedaż, zbudować zaufanie i dokonać sprzedaży, nie zapomnij poprosić o opinię i dalej ulepszać swoją ofertę.

  1. Przychodzący potencjalni klienci mają wyższą jakość i większe prawdopodobieństwo konwersji.

​​Potencjalni klienci kupują szybciej, a nawet mogą mieć wyższą wartość sprzedaży. Pisz dobre treści w swojej witrynie i upewnij się, że są one zgodne z Twoimi celami i strategią marketingową. Możesz zlecić to profesjonalistom którzy wiedzą jak trafić do klienta.

  1. Wszyscy oczekują aktualizacji bycia na bieżąco w dzisiejszych czasach.

Gdy pojawi się trop.nowa informacja , spróbuj wprowadzić ją na swój profil możliwie jak najszybciej.

  1. Jeśli klient nie  zdecydował się teraz, nie oznacza to, że okazja przepadła na zawsze.

 Przepustowość sprzedaży nie zawsze jest tak liniowa, jak byśmy chcieli. Skonfiguruj kampanie pielęgnacyjne, przeprowadź audyt strony internetowej by dowiedzieć się jakie są przyczyny nie równomiernej sprzedaży

  1. Dowiedz się, co możesz poprawić i pokaż potencjalnym klientom, że Ci zależy.

Czy jest coś, co możesz zrobić z klientami i osobami, które nie kupowały od Ciebie. Zapytaj klientów, dlaczego zdecydowali się wybrać Twój produkt lub usługę. Zapytaj osoby, które nie kupiły, co mogłeś zrobić inaczej, aby się zainteresowały.

 

                                                                                   Maciej Felczak

 

 

Kategorie:

Popularne artykuły

Redakcja Tings Agencja Interaktywna Tings | Zadzwoń ☎ 511 474 708 | Tworzenie stron firmowych, projektowanie sklepów online, projektowanie stron www, sklepy internetowe 2024.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.